Anonym bruker Skrevet 19. januar 2020 #1 Skrevet 19. januar 2020 Er det vanlig? Har forsøkt vann, halstabletter og noskapin. Ingenting hjelper. Må vi til lege med dette? Barnet hoster ca hvert 10-90 sekund. Kommer ikke på noe annet vi kan gi. Anonymkode: b2e36...5ef
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2020 #2 Skrevet 19. januar 2020 Er ganske vanlig ja. 8 åringen lå med influensa 2-3 uker i des. Tørrhosten som kom etterpå gikk bort med cosylan og ventolin foreskrevet av legen. Anonymkode: a4dec...e16
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2020 #3 Skrevet 19. januar 2020 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er ganske vanlig ja. 8 åringen lå med influensa 2-3 uker i des. Tørrhosten som kom etterpå gikk bort med cosylan og ventolin foreskrevet av legen. Anonymkode: a4dec...e16 Ok. Virker som barnet "alltid" får tørrhoste av virus... Kan det være astma? Anonymkode: b2e36...5ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå