Anonym bruker Skrevet 19. januar 2020 #1 Skrevet 19. januar 2020 Er det vanlig å få det ofte? Jeg har hatt det inimellom, men den siste tiden hatt det veldig ofte. Tror det er gang nummer tre siden nov/,des. Er det vanlig. Ser det står på google lege at man bør ta kontakt med lege om det oppstår ofte så hypokondere meg ble litt stresset nå🙈 Anonymkode: f5d9d...5b1
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2020 #2 Skrevet 19. januar 2020 Herpes? Utløses av stress og virus. Bytt tannbørste etter hvert utbrudd. Smør så fort du kjenner prikking. Og sist, la dem være. Anonymkode: 33508...8a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå