Gå til innhold

Noen som opplevd liggendes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der advokaten plutselig setter seg i fars situasjon og prøver og få deg til og si ja til fleste samværs avtaler?? 

Min advokat er selv far til 2 barn. Og i møtet med sakkyndig og dommer tilstedet så sier han at det er lurt og si ja til mye far kommer med?! fordi sakkyndig er bestemt? Jeg har ikke fri rettshjelp så her følte jeg kastet penger ut vinduet..  Har svært store bekymringer knyttet til fars omsorgsevne. Men dette ble ikke tatt så jeg blir manipulert til og si ja  ellers får jeg dommen/sakkyndig på meg.. advokaten sier mye som, «Han ser jo helt normal ut», «han er nokk veldig glad i ungen sin», «jo mer fleksibel jo bedre»! er det normalt av advokat som skal forsvare deg??

Anonymkode: f942f...06f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han føler at du har «vrangforestillinger», at far kanskje er en bedre omsorgsperson?

Anonymkode: 89b1f...5ff

Skrevet

Du har skrevet mye om dette her før? Hva er bekymringsverdig med faren til barnet?

Anonymkode: 74a4e...41e

Skrevet

Han ser vel hvor urimelig du er, og prøver å få deg til fornuft

Anonymkode: b7701...f79

Skrevet

Kanskje det er du som ikke er bra for barna? Tenker du må være ganske spesiell når advokaten din vender seg mot deg. 

Anonymkode: 22c3f...264

Skrevet

Hvis du ikke har tillit til ham får du hyre en annen. Det står deg fritt.

Anonymkode: 56207...552

Skrevet

Hvis det er du som nesten daglig skriver innlegg om dette, så vil jeg svare ar problemet er deg, ikke far. Du må klare å gi slipp. Du finner på ting som er vanskelig hos far fordi du selv vil ha barnet hos deg. Du lever ikke i den virkelige verden. Du må skaffe deg hjelp med det du sliter med. 

Hvis det ikke er deg, så bør du ta til deg til det sakkyndig sier. Disse har erfaring og har sett far med barnet og mener noe annet enn deg. 

Anonymkode: 7e7c7...d6d

Skrevet

Nei, bare opplevd det stående...

Selv om han er din advokat er han sikkert opptatt av barnas beste. Er ikke sikkert det er å være mest hos deg. Dersom sakkyndig peker på far er det ikke basert på tilfeldigheter, men på en faglig vurdering av at han er den beste omsorgsgiveren.

Skrevet

Han tenker nok nøytralt på BARNETS BESTE.

Ikke det samme her, men jeg ble voldtatt og advokaten til overgriperen tok MIN side av saken. Han ble dømt og i ankebrevet skrev han at han følte seg sjanseløs fordi han følte seg dømt fra han kom inn i rettsalen til han gikk ut og at han opplevde at til og med advokaten ikke trodde på han. Det er jo klart han er sjanseløs når han innrømmee voldtekt. Når han selv sitter i vitneboksen og sier at nei ikke er et nei og bekrefter at han tok for seg selvom jeg sa tydelig nei gjentatte ganger fordi «kroppen hennes sa noe annet».

Når ikke engang advokaten støtter klienten sin, da er det på tide å gå inn i seg selv og spørre seg selv om man egentlig er uskyldig, eller i dette tilfelle rimelig? 

Anonymkode: 23560...44e

Skrevet

Deg igjen som ikke vil at far og besteforeldrene skal se barnet?

Anonymkode: ce7b7...be2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...