Gå til innhold

Hva feiler det meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utad holder jeg masken, gjør deg jeg skal på jobb og hjemme. Følger opp barna og har egentlig et fint liv. 
men innerst i meg selv, der finnes tårer, angst og et mørke de fleste ikke ville trodd. Enkelte kvelder fosser tårene når jeg er alene, for å holde masken er tøft. 
Aner ikke hva det er med meg, men innerst inne føler jeg meg lite selvsikker, trist og helt ute... 

Anonymkode: 9725d...a77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deprimert?

Har du opplevd vonde ting tidligere som du kanskje ikke har bearbeidet?

Uansett ville jeg snakket med legen din om dette, for slik du har det kan du ikke fortsette å ha det, for det vil slite deg helt ut.

Så bestill deg en legetime, du ❤️

Anonymkode: d1b20...cf6

Skrevet

Aldri vært deprimert før som jeg vet.

Har hatt det slik en stund, men det sitter langt langt inne og fortelle en lege om dette her. Det er liksom ikke et voldsomt problem og føler at andre har det selvfølgelig mye verre enn meg. 

Ønsker ikke at noen skal vite om det, ikke min mann en gang...

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har hatt det slik en stund, men det sitter langt langt inne og fortelle en lege om dette her. Det er liksom ikke et voldsomt problem og føler at andre har det selvfølgelig mye verre enn meg. 

Men når du har det slik du har det nå så risikerer du å bli dårligere. Og mannen din merker nok at du ikke har det helt bra også, selv om han kanskje ikke greier å forstå hva det er.

Men i beste fall kan det "bare" være at du f.eks. er helt lav på noen vitaminer eller mineraler, og da er det jo lett å fikse.

Men du har barn og familie, og da må du ta ansvar for deg selv og din egen helse. Du risikerer å gå på en ordentlig smell om du nå ikke tar deg selv på alvor.

Hvis det er vanskelig for deg å sette ord på det, vis legen din det du har skrevet i denne tråden, da tar legen det videre.

Men søk hjelp, så kan du få det bra igjen.

Anonymkode: d1b20...cf6

Skrevet

Hvis du ikke vil møte veggen med et smell er det smart å få noen samtaletimer og få hjelp til å sortere tanker og følelser. 

Anonymkode: 1aeda...50d

Skrevet

Stressmestring... Psykolog og mindfullnes ved siden av hjalp meg. 

Anonymkode: c2984...a66

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stress? 

Anonymkode: e5ea9...ef8

Skrevet

Sliten og deprimert. Kjenner meg igjen. Livets gjøremål har blitt litt overveldende. Lite egentid og mangel på venninnekontakt. Jeg har selv valgt å ikke be om så mye egentid hjemme, men gjorde noen grep og snakket med mannen. Nå trener jeg tre ganger i uka og har venninnelunsj en gang i måneden. For meg var det så enkelt, sier ikke dette funker hos deg. 

Et eller annet sted på veien fra nygift uten barn til gift på syvende året og to barn mistet jeg meg selv litt. Nå er jeg mer meg selv sier mine venninner, og mannen. Ta var på deg selv. ❤️

Anonymkode: aba5d...2f6

Skrevet

akkurat slik jeg har det. Har mistet meg selv, finnes ikke selvsikker, føler meg trist langt inni hjertet og alt er en kamp inne i meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...