Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #1 Skrevet 18. januar 2020 Jeg er alene hjemme i kveld og har tent stearinlys og telys, men jeg våger liksom ikke å gå ut av stuen, feks på do, uten å blåse dem ut🙈 Anonymkode: d7279...90c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #2 Skrevet 18. januar 2020 Ja, da er du hysterisk 🙈 Anonymkode: fd7d5...cc0
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #3 Skrevet 18. januar 2020 "Litt" hysterisk??! Anonymkode: 511ec...a79
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #4 Skrevet 18. januar 2020 Det er hysterisk Anonymkode: 72e3c...390
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #5 Skrevet 18. januar 2020 Ja, det er hysterisk Anonymkode: 129d6...2e9
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #7 Skrevet 18. januar 2020 Nevrotisk vil jeg kalle det. Anonymkode: d29e9...03c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #8 Skrevet 18. januar 2020 I en episode av Der ingen skulle tru nokon kunne bu, var det en mann som hadde levende stearinlys i juletreet. Han burde kanskje ikke brukt utedoen 😎 Du er nok trygg Anonymkode: efceb...fc1
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #9 Skrevet 18. januar 2020 Hvis jeg hadde tenkt å være på do i mer enn noen minutter, hadde jeg blåst ut. Lys skal ikke stå alene. Anonymkode: 704ca...045
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #10 Skrevet 18. januar 2020 Å hjelpes... Hvordan fungerer du i hverdagen? Anonymkode: ecd6b...52b
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #11 Skrevet 18. januar 2020 Kommer an på hvordan de lysene står. Hvor stor risikoen er for at det skjer noe. Ville jo tenke at et telys i en delvis lukket stake - som du vet ikke blir overopphetet - er ganske trygt. Så lenge det ikke finns noe over som kan falle ned der og ta fyr. Høye lys i stake skal stå veldig stødig om jeg går fra uten å blåse ut. Kubbelys som står enkeltvis og langt unna ting som kan ta fyr har liten risiko. Men helt ærlig: Om du blir nervøs av tanken på å forlate lysene for å gå på do - så blåser du dem ut og går på do uten stress. Og så tenner du dem bare igjen etterpå. Det er ikke et stort problem. Anonymkode: cfc27...f25
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #12 Skrevet 18. januar 2020 Med mindre du tenner lys ved siden av en åpen bøtte med bensin, eller en pyroman, så burde du slappe av. Anonymkode: 084df...18f
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #13 Skrevet 18. januar 2020 Har du en diagnose? Anonymkode: 6bcce...733
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #14 Skrevet 18. januar 2020 Jeg blåser ikke ut for å gå på do, men blåser ut om jeg skal dusje. Mer enn 2-3 min vil jeg ikke la levende lys stå uten tilsyn. Anonymkode: 8f57e...617
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #16 Skrevet 18. januar 2020 Herlighet for noen svar av enkelte? Diagnose? Psykotisk? Hva er grunnlaget for å svare slik? Hvorfor gå inn for å få noen til å føle seg liten/dum/håpløs? Føler dere dere noe bedre da kanskje?🤔 Er det virkelig så rart å tenke på at noe kan skje? Har forøvrig katter her, skulle kanskje nevnt det, men uansett så forstår jeg ikke grunnen til å svare på en slik måte endel her inne svarer andre mennesker. Anonymkode: d7279...90c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #17 Skrevet 18. januar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herlighet for noen svar av enkelte? Diagnose? Psykotisk? Hva er grunnlaget for å svare slik? Hvorfor gå inn for å få noen til å føle seg liten/dum/håpløs? Føler dere dere noe bedre da kanskje?🤔 Er det virkelig så rart å tenke på at noe kan skje? Har forøvrig katter her, skulle kanskje nevnt det, men uansett så forstår jeg ikke grunnen til å svare på en slik måte endel her inne svarer andre mennesker. Anonymkode: d7279...90c Spørsmålet var er jeg hysterisk. Da får man svar da. Jeg synes det er nevrotisk å gjøre det. Hvis man ikke vil ha ærlige svar så lar man vær å stille spørsmål. Jeg synes det er i overkant hysterisk og nevrotisk. Mener du jeg skal stryke hi med hårene og si, neeeeei dette er noe alle driver med? Når det ikke er sant. Anonymkode: d29e9...03c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #18 Skrevet 18. januar 2020 Jeg gjør det samme. Tar også av komfyren eller stekeplaten, samt at jeg alltid låser ytterdøren om jeg er alene og skal på do eller i dusjen. Men jeg er schizofren. Da er det vel greit? 🙄 Anonymkode: 7c371...82a
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #19 Skrevet 18. januar 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spørsmålet var er jeg hysterisk. Da får man svar da. Jeg synes det er nevrotisk å gjøre det. Hvis man ikke vil ha ærlige svar så lar man vær å stille spørsmål. Jeg synes det er i overkant hysterisk og nevrotisk. Mener du jeg skal stryke hi med hårene og si, neeeeei dette er noe alle driver med? Når det ikke er sant. Anonymkode: d29e9...03c Tror brannvesenet ville sagt noe annet. Anonymkode: 704ca...045
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #20 Skrevet 18. januar 2020 Hver gang vi har hatt kurs med brannfolk har de sagt at hvis man har levende lys så enten slokker man lyset når man går på do eller tar det med. Man forlater ALDRI levende lys. Det er jo slik branner starter. Det skjer jo ikke ofte, men det skjer iallefall ikke on lyset slokkes! Ser det er ganske mange hjernedøde folk som har svart her, ikke bry deg om DIB hønsene. Anonymkode: 85a08...499
StjertIøvetann Skrevet 18. januar 2020 #21 Skrevet 18. januar 2020 Nå har jeg opplevd at vanlige telys i vanlige telysestaker plutselig fikk himmelhøy flamme og at telysestaken sprakk der de stod i vinduskarmen, og det kunne nok fort spredd seg hadde jeg ikke vært tilstede akkurat da, så jeg har droppa alt som heter levende lys, og kjører heller stemningsfull belysning. Ser at det er mange selvutnevnte leger her som diagnostiserer over en lav sko, men det er bare å drite en lang marsj i hva andre mener, og gjøre det som føles rett for deg. Og om du har katter i tillegg (det har jeg også, enda en grunn til at jeg ikke bruker levende lys lenger) så hadde jeg iallefall ikke forlatt rommet med tente stearinlys uten tilsyn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå