Gå til innhold

Dåpsinvitasjon med ønskeliste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Særdeles vulgært. Jeg hadde kjøpt en barnebibel og skrevet en hilsen i den, for å sikre at de ikke kan bytte den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes egentlig det er en god ide med ønskeliste. Så lenge prislisten ikke er bare dyre gaver. I klassen til min har vi begynt å gi en liten ønskeliste. Dette er så greit fordi det kan være vanskelig å finne gaver til alle 25.

Anonymkode: 640b5...986

Skrevet
12 timer siden, Kira skrev:

Og jeg er sikker på at det er vår familie som endte opp med henne. Takk skal dere ha 😂

😂😂😂 Sorry altså. 

Anonymkode: b045c...c2b

Skrevet

For min del syntes ikke jeg at ønskeliste med invitasjonen i seg selv er så gale. Men når nivået ligger på iPad, da blir det for dumt. 

Da vi ble spurt om ønskeliste til navnedagen, sa vi alt fra bleier til bhg-utstyr til gavekort på Barnas Hus o.l. til penger inn på kontoen hennes (som er i vårt navn). Vi fikk bhg-sekk fra mine foreldre, dress fra oldeforeldre, penger fra svigers og en bleiepakke fra student-søsteren min. Det var en ønskeliste som passet de fleste sin lommebok, samtidig som den dekket det vi hadde behov for.

Å legge listen oppe med en iPad, som vil være gammel den dagen barnet kan ha glede av den, er egoistisk og lite gjennomtenkt.

Anonymkode: 928e2...974

Skrevet

Hadde ikke brydd meg så mye om det var frekt eller ikke. Hadde forsøkt å finne noe på ønskelisten som var til barnet, og som jeg hadde råd til. Om jeg ikke fant det, ville jeg kjøpt noe annet. 

Anonymkode: e2f30...314

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...