Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #1 Skrevet 18. januar 2020 Mulig det er bare noe jeg føler, men er det slik at vi kvinner nesten aldri har dårlig ånde? Mannen min sier at jeg aldri har hatt dårlig ånde, ikke engang på morgenen. Å når jeg prater med venner og kolleger har jeg aldri opplevd at kvinnene har dårlig ånde, men enkelte menn har det stadig vekk... Stemmer dette, er det forskjell på menn og kvinner her? Anonymkode: de037...3ee
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #3 Skrevet 18. januar 2020 Syns det er flest damer med dårleg ånde faktisk? Anonymkode: 534e4...0f2
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #4 Skrevet 18. januar 2020 Det er mange kvinner med dårlig ånde som jeg har lagt merke til. Men det er jo flest menn som slurver med munnhygiene så, de har ikke nødvendigvis noe bedre ånde 😂 Anonymkode: 5003e...830
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. januar 2020 #5 Skrevet 18. januar 2020 Jeg har dårlig ånde, spesielt om natten/morgenen. Mannen min har aldri.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2020 #6 Skrevet 19. januar 2020 Mange menn slurver med tannlegebesøk, de har fobi, men i stedet for å være åpne og få hjelp, unngår de bare tannlegen i stedet. Da ender man med tannkjøttsykdommer. De stinker. Kvinner med tannlegeforening våger å innrømme sin redsel, og klarer dermed bedre å følge opp tennene. Anonymkode: aa15e...3da
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2020 #7 Skrevet 19. januar 2020 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er mange kvinner med dårlig ånde som jeg har lagt merke til. Men det er jo flest menn som slurver med munnhygiene så, de har ikke nødvendigvis noe bedre ånde 😂 Anonymkode: 5003e...830 Merkelig at folk tror at munnhygiene nødvendigvis har noe å si... Anonymkode: c3110...491
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2020 #8 Skrevet 19. januar 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Mange menn slurver med tannlegebesøk, de har fobi, men i stedet for å være åpne og få hjelp, unngår de bare tannlegen i stedet. Da ender man med tannkjøttsykdommer. De stinker. Kvinner med tannlegeforening våger å innrømme sin redsel, og klarer dermed bedre å følge opp tennene. Anonymkode: aa15e...3da Pøh Anonymkode: c3110...491
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå