Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #26 Skrevet 18. januar 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bakt potet, noe vi ofte glemmer er så godt som det er. Vi har endt opp med å lage det med halvstore vanlige poteter, for ungene syns det er best når de kan lage flere med ulikt innhold. Siden jeg er ganske småspist av meg også, så passer det meg også. En vanlig baktpotet blir for mye for meg når jeg skal ha i fyll. Det som det blir størst jubel av her i huset er når jeg lager kyllinggrillspyd med ulike smaker. Potetbåter eller potetkuler. Masse ulike grønnsaker i strimler og biter. Tykk kyllingsaus og dipp. Alle sitter lenge ved bordet og vi tar med alle rester forran tv og spiser det utover kvelden. Dippen spises sjeldent til middagen, men til restene. Det tar lang tid å lage, så ikke ofte jeg lager det og helst når vi skal ha besøk. Det tar ikke tid å lage, men det skal kuttes, settes på spyd før det marineres og ligge i marinaden lenge. Ungene syns pølsestrogsnoff er den best kosematen som finnes, jeg syns den er kjedelig og veldig hverdagslig. Jeg syns hjemmelaget pizza er skikkelig kosemat. Anonymkode: a7b8d...bdb Hva slags kyllingsaus og dipp lager du? Anonymkode: adb53...735
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2020 #27 Skrevet 19. januar 2020 Asiatisk ribbe med steam buns hjemmelaget lasagne biff med ulikt tilbehør bobler: sashimi, raclette Anonymkode: 1cdd4...283
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå