Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #1 Skrevet 18. januar 2020 Det er mye stress for tiden med barn og jobb, og jeg sover veldig dårlig. Våkner nesten daglig med hodepine. Jeg kjenner det fra langt opp på bakhode og ned i skuldrene. Hvilke tips har du? Alt fra øvelser el.l. jeg kan gjøre hjemme til ulike behandlinger. Dette har pågått en god stund nå, og jeg begynner å bli veldig lei. Anonymkode: 514b6...6b3
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #2 Skrevet 18. januar 2020 Høres ut som om du kan ha stramme muskler i nakken? Kiropraktor kan hjelpe med det Anonymkode: c8b1f...431
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #3 Skrevet 18. januar 2020 Naprapat eller manuellterapeut. Begge steder vil de massere opp knuter som har blitt i nakken og begge steder vil du få øvelser både for å slappe av og å trene opp musklene på riktig måte. Selv har jeg gått mest til naprapat, det er så deilig. Anonymkode: 524b7...6c2
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #4 Skrevet 18. januar 2020 Jeg har god glede av fn slik varmepute man varmer i mikroen. Varmer den før jeg legger meg. Da bruker jeg den der jeg føler meg mest anspendt. Sover litt bedre da. Bruker den også f eks når jeg er sliten etter jobb eller anspendt når jeg våkner. Anbefales! Ellers er det mest virksomme jo å gjøre noe med årsaken til stresset, om mulig. Jeg har i perioder skrevet alle bekymringer og tanker ned rett ved sengetid. Da vet jeg jeg ikke glemmer noe til neste dag og da slipper jeg å ha tankene kvernene på det når jeg skal sove. Veldig greit og enkelt å gjennomføre. Anonymkode: faa95...bb9
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #5 Skrevet 18. januar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har god glede av fn slik varmepute man varmer i mikroen. Varmer den før jeg legger meg. Da bruker jeg den der jeg føler meg mest anspendt. Sover litt bedre da. Bruker den også f eks når jeg er sliten etter jobb eller anspendt når jeg våkner. Anbefales! Ellers er det mest virksomme jo å gjøre noe med årsaken til stresset, om mulig. Jeg har i perioder skrevet alle bekymringer og tanker ned rett ved sengetid. Da vet jeg jeg ikke glemmer noe til neste dag og da slipper jeg å ha tankene kvernene på det når jeg skal sove. Veldig greit og enkelt å gjennomføre. Anonymkode: faa95...bb9 Sånn varmepute kan jeg og anbefale. Hvordan er det med hpdeputen og madrassen din hi, kan de gjøre problemene verre? Anonymkode: c8b1f...431
tante grusom master of law Skrevet 18. januar 2020 #6 Skrevet 18. januar 2020 Jeg har det, og det eneste som hjelper er behandling hos manuellterapeut. Nakken og skuldrene mine er steinharde og må knas opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå