Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #1 Skrevet 18. januar 2020 Er det noen der ute som har det som meg? At dere mister hår? Jeg har mistet mer hår enn normalt siden august i fjor. Har tatt blodprøver for stoffskifte, jern, vitaminer osv. Alt er normalt. Men håret mitt blir tynnere og tynnere:( Jeg har prøvd b kompleks, men den tåler jeg ikke. Tåler heller ikke ølgjær. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få det til å slutte. Jeg er så trist! Har dere noen gode råd? Legen sa til meg at jeg kan prøve å ta b12, at det kanskje vil hjelpe. Anonymkode: f24da...d50
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #2 Skrevet 18. januar 2020 Er vel bare møkkakroppen din som ikke klarer å holde det tykt da. Vi er dårlig skapt Anonymkode: db131...e42
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #3 Skrevet 18. januar 2020 Det er mange psykiske ting som kan gi håravfall. Stress, depresjon og angst er eksempler. Utenom det kan fødsel, amming, overgangsalder og prevensjonsmiddelbruk høre til håravfall. Anonymkode: 4dc0f...090
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå