Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #1 Skrevet 17. januar 2020 Sønnen blir 16 år nå i januar. Han kan da begynne å øvelseskjøre, men må jo da ha dette kurset først. Vi tenkte at han kan få dette kurset i bursdagsgave. Det koster 2000 kr. Er det kjipt å gi det i gave? Vi har ikke flust med penger, så både kurs og bursdagsgave nå i en smekk blir litt mye. Da må han evt vente med kurs å få annen gave. Anonymkode: 997ad...ed5
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #2 Skrevet 17. januar 2020 Kanskje gi en liten ting utenom 😉, ellers så høres det ut som en flott gave 🙂😉 Anonymkode: e0230...ee0
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #3 Skrevet 17. januar 2020 Det synes jeg er en flott gave! Pakk den inn på en kreativ måte, så blir det bra. Trenger ikke flere gaver. Anonymkode: f600a...e01
Hengebukksvinet Skrevet 17. januar 2020 #4 Skrevet 17. januar 2020 Det er en kjempeflott gave og det er mer enn nok. Absolutt ikke nødvendig å gi noe i tillegg👍
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #5 Skrevet 17. januar 2020 Hvordan kan en gave til 2000kr være en kjip gave?? Og nå å man i tillegg ikke har "flust med penger" må da dette være over all forventning! Absolutt en super gave, spør du meg. Anonymkode: 1b8a0...8f4
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #6 Skrevet 18. januar 2020 Det fikk jeg da jeg ble 16år og jeg ble hoppende glad. Beste bursdagsgaven jeg kunne fått. Gikk bare å ventet på å få øvelseskjøre og funderte på hvordan jeg skulle få rå kurset. Mamma hadde ikke flust med penger så ville ikke spørre henne. Var en spleisegave fra henne, mormor og morfar. Anonymkode: a975c...8b8
sug lut Skrevet 18. januar 2020 #7 Skrevet 18. januar 2020 Super gave, det har vi også gjort. Og en mye dyrere gave enn de ellers ville fått.
amandine Skrevet 18. januar 2020 #8 Skrevet 18. januar 2020 Super gave! Det har de fått her i huset også.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #9 Skrevet 18. januar 2020 Her fikk de ta kurset som valgfag på ungdomsskolen, helt gratis! men en flott presang! Pakk den inn på en kreativ måte. Anonymkode: 481ad...979
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #10 Skrevet 18. januar 2020 Det var seint. Hvorfor har han ikke tatt det før? Anonymkode: bf142...a71
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #11 Skrevet 18. januar 2020 Flott gave! Trenger ikke gi mer. Anonymkode: c619d...57e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #12 Skrevet 18. januar 2020 Selvsagt er dette en super gave. Min fikk til jul før hun ble 16 Anonymkode: e9e90...c18
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #13 Skrevet 18. januar 2020 Det er jo en regning man får om man vil eller ikke. Nesten som å gi sydenreisen til gutten i gave, som man har bestilt til alle uansett. Anonymkode: 8d8ff...a11
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #14 Skrevet 18. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er jo en regning man får om man vil eller ikke. Nesten som å gi sydenreisen til gutten i gave, som man har bestilt til alle uansett. Anonymkode: 8d8ff...a11 Man må ikke betale for førerkort for barna, så det er ikke en regning man får uansett. Jeg syns det er en fin gave🙂 Jeg er så gammel selv at jeg ikke trengte trafikalt grunnkurs selv, men jeg var veldig fornøyd meg å få tilskudd til resten av kjøreopplæring i bursdagsgave da jeg ble 18 år. Anonymkode: d493b...0c5
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #15 Skrevet 18. januar 2020 Mine gutter har ikke fått bursdagsgave hverken på 16 eller 18 års dagen de, men de har fått lappen på lett motorsykkel og bil så det har vært gavene selv om de ikke har kommet akkurat på dagen. Anonymkode: c99fa...fb3
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #16 Skrevet 18. januar 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo en regning man får om man vil eller ikke. Nesten som å gi sydenreisen til gutten i gave, som man har bestilt til alle uansett. Anonymkode: 8d8ff...a11 Det er ingen selvfølge at foreldrene betaler verken grunnkurs eller kjøretimer. Jeg er så gammel at jeg ikke trengte grunnkurset, men måtte betale kjøretimer og sertifikat av egen lomme. Tok av den grunn ikke lappen før jeg var ferdig med studier og hadde fast jobb.... Flott å få grunnkurs i gave 😊👍 Anonymkode: a1b53...d27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå