Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #1 Skrevet 17. januar 2020 Fikk feber i går, men måtte på jobb i dag. Feberen er tilbake etter at jeg har latt virkningen av pillene gå ut. Ikke høy feber, men feber og hodepine. Heldigvis ikke vondt i halsen eller snørrete eller hoster. Men denne helgen byr på to håndballkamper lørdag, to håndballkamper og en fotballkamp på søndag. Kjenner jeg gleder meg til å spise masse masse piller! Hvordan overlever dere slike helger når dere er syke? Anonymkode: 8877d...3bb
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #2 Skrevet 17. januar 2020 Sender gubben. Anonymkode: ed4fe...d9c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #3 Skrevet 17. januar 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sender gubben. Anonymkode: ed4fe...d9c Har ikke sånn Anonymkode: 8877d...3bb
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #4 Skrevet 17. januar 2020 Syntes det er ganske egosentrisk at du velger å dra på kamper og spre smitten din... Men ja, jeg tar piller og holder meg på en armlengdes avstand hvis det er heeelt nødvendig. Ellers sørger jeg for at andre kan bidra, enten sende ungene på kamper med andre foreldre (på laget) eller øvrig familie. Om du absolutt må kjøre så kan du sitte i bilen med lydbok mens de spiller. Kjipt å spre evt influensa. Glad jeg er vaksinert fordi vi har kamp i helgen. Skal tenke på deg når jeg ser en klein forelder 😅 Anonymkode: 3eb0b...4f6
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #5 Skrevet 17. januar 2020 I hear ya! 🙋🏼♀️ Har også vært på jobb med feber og bihulebetennelse i dag. Helgen skal tilbringes alene med en 2 åring og en 4 åring. Mannen må jobbe 😔 Begge barna har forresten vært syke mer eller mindre hele uken, så de er litt sytete og ikke så veldig på maten. Har nok gått finere helger i møte. God bedring HI 😃 Anonymkode: ff052...20b
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #6 Skrevet 17. januar 2020 Sex, hotell, kjæresten Anonymkode: a33a4...4ff
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #7 Skrevet 17. januar 2020 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fikk feber i går, men måtte på jobb i dag. Feberen er tilbake etter at jeg har latt virkningen av pillene gå ut. Ikke høy feber, men feber og hodepine. Heldigvis ikke vondt i halsen eller snørrete eller hoster. Men denne helgen byr på to håndballkamper lørdag, to håndballkamper og en fotballkamp på søndag. Kjenner jeg gleder meg til å spise masse masse piller! Hvordan overlever dere slike helger når dere er syke? Anonymkode: 8877d...3bb Hold deg hjemme og ikke smitt andre Anonymkode: 59d67...54e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #8 Skrevet 17. januar 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Syntes det er ganske egosentrisk at du velger å dra på kamper og spre smitten din... Men ja, jeg tar piller og holder meg på en armlengdes avstand hvis det er heeelt nødvendig. Ellers sørger jeg for at andre kan bidra, enten sende ungene på kamper med andre foreldre (på laget) eller øvrig familie. Om du absolutt må kjøre så kan du sitte i bilen med lydbok mens de spiller. Kjipt å spre evt influensa. Glad jeg er vaksinert fordi vi har kamp i helgen. Skal tenke på deg når jeg ser en klein forelder 😅 Anonymkode: 3eb0b...4f6 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hold deg hjemme og ikke smitt andre Anonymkode: 59d67...54e Tenker dere at feber bare hopper fra en person til en annen? jeg har en tendens til å få feber når jeg er sliten, så dette går nok bare utover meg selv. Anonymkode: 8877d...3bb
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #9 Skrevet 17. januar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tenker dere at feber bare hopper fra en person til en annen? jeg har en tendens til å få feber når jeg er sliten, så dette går nok bare utover meg selv. Anonymkode: 8877d...3bb Ja jøss, fortell deg det du Anonymkode: 59d67...54e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #10 Skrevet 17. januar 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tenker dere at feber bare hopper fra en person til en annen? jeg har en tendens til å få feber når jeg er sliten, så dette går nok bare utover meg selv. Anonymkode: 8877d...3bb Din pillebruk viser jo at du mener det ikke går over av seg selv. Lykke til med fremtidig alvorlig sykdom siden du ikke tar egen helse på alvor. Anonymkode: 713aa...831
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #11 Skrevet 17. januar 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja jøss, fortell deg det du Anonymkode: 59d67...54e Det er faktisk ikke uvanlig. Men du kan jo tro hva du vil Anonymkode: 8877d...3bb
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #12 Skrevet 17. januar 2020 Her har vi høy feber i hus. Da mener jeg over 40. Alt utgår, da mener jeg alt, de som er syke får bare ligge og slappe av. Spise om de klarer det. Anonymkode: c6915...4da
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #13 Skrevet 17. januar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Din pillebruk viser jo at du mener det ikke går over av seg selv. Lykke til med fremtidig alvorlig sykdom siden du ikke tar egen helse på alvor. Anonymkode: 713aa...831 Hva vet du om pillebruken min? Jeg har da ikke skrevet noe om hvor mange piller jeg tar, eller har tatt Anonymkode: 8877d...3bb
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #14 Skrevet 17. januar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Her har vi høy feber i hus. Da mener jeg over 40. Alt utgår, da mener jeg alt, de som er syke får bare ligge og slappe av. Spise om de klarer det. Anonymkode: c6915...4da Her er det bare jeg som har feber. Men ikke høy. Og vondt i hodet. Eller... tung i hodet Anonymkode: 8877d...3bb
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #15 Skrevet 17. januar 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva vet du om pillebruken min? Jeg har da ikke skrevet noe om hvor mange piller jeg tar, eller har tatt Anonymkode: 8877d...3bb "paracetamol ibux blir snacks denne helgen" "Kjenner jeg gleder meg til å spise masse masse piller!" Du har et slepphendt forhold til bruk av disse smertestillende som også har bivirkninger. Spesielt siden du selv sier du ikke er syk... Anonymkode: 713aa...831
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #16 Skrevet 17. januar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her er det bare jeg som har feber. Men ikke høy. Og vondt i hodet. Eller... tung i hodet Anonymkode: 8877d...3bb Det startet sånn her også, med hodepine, så gikk det mellom 3-24 t og så bikket feberen 40 grader. Anonymkode: c6915...4da
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #17 Skrevet 17. januar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: "paracetamol ibux blir snacks denne helgen" "Kjenner jeg gleder meg til å spise masse masse piller!" Du har et slepphendt forhold til bruk av disse smertestillende som også har bivirkninger. Spesielt siden du selv sier du ikke er syk... Anonymkode: 713aa...831 Og det er selvsagt ikke overdrevet. Jeg skrev også at jeg har droppet piller for å la virkningen av de gå helt ut. Men det er klart jeg trenger noe å få feberen ned med når jeg er på jobb Anonymkode: 8877d...3bb
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #18 Skrevet 17. januar 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tenker dere at feber bare hopper fra en person til en annen? jeg har en tendens til å få feber når jeg er sliten, så dette går nok bare utover meg selv. Anonymkode: 8877d...3bb Om du må ta "piller hele helgen" så er det ikke fordi du er sliten, men mest sannsynlig virus. Er det fordi du er sliten, slutt og syt og gjør noe med livet ditt. Er det virus, hold deg hjemme. Anonymkode: 3eb0b...4f6
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #19 Skrevet 17. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Og det er selvsagt ikke overdrevet. Jeg skrev også at jeg har droppet piller for å la virkningen av de gå helt ut. Men det er klart jeg trenger noe å få feberen ned med når jeg er på jobb Anonymkode: 8877d...3bb Man kan fint ta paracet hver 4. time. Anonymkode: c6915...4da
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #20 Skrevet 17. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Og det er selvsagt ikke overdrevet. Jeg skrev også at jeg har droppet piller for å la virkningen av de gå helt ut. Men det er klart jeg trenger noe å få feberen ned med når jeg er på jobb Anonymkode: 8877d...3bb Hvorfor må du det, hvis den ikke er høy? Anonymkode: 59d67...54e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #21 Skrevet 17. januar 2020 Du bør sansynlig vis ikke spille med feber. Hvis det er ungene dine som skal spille sender du dem bare med noen andre på laget. Anonymkode: 5430a...1a0
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #22 Skrevet 17. januar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man kan fint ta paracet hver 4. time. Anonymkode: c6915...4da Det gjør ikke jeg. Tar hver 6. time 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor må du det, hvis den ikke er høy? Anonymkode: 59d67...54e Fordi jeg lett får febersmerter. Jeg tåler feber svært dårlig Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du bør sansynlig vis ikke spille med feber. Hvis det er ungene dine som skal spille sender du dem bare med noen andre på laget. Anonymkode: 5430a...1a0 Er barna som skal spille, og jeg må stille på kampene. Anonymkode: 8877d...3bb
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #23 Skrevet 17. januar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det gjør ikke jeg. Tar hver 6. time Fordi jeg lett får febersmerter. Jeg tåler feber svært dårlig Er barna som skal spille, og jeg må stille på kampene. Anonymkode: 8877d...3bb Ja, men du KAN fint ta hver 4.time. Maks 1200mg ibux i døgnet. Anonymkode: c6915...4da
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #24 Skrevet 17. januar 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det gjør ikke jeg. Tar hver 6. time Fordi jeg lett får febersmerter. Jeg tåler feber svært dårlig Er barna som skal spille, og jeg må stille på kampene. Anonymkode: 8877d...3bb Hvorfor "må" du det? Det er ofte hyggelig å se på ungene, men hvis de holder på med noe de liker bør de klare seg uten mamma og om de ikke liker det kan de jo bare slippe. Anonymkode: 5430a...1a0
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #25 Skrevet 17. januar 2020 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tenker dere at feber bare hopper fra en person til en annen? jeg har en tendens til å få feber når jeg er sliten, så dette går nok bare utover meg selv. Anonymkode: 8877d...3bb Ja 🤣🤣 det der har jeg lurt på og. Feber i seg selv ikke smitter ikke det er de andre bassillene/ viruset som smitter. har ei datter med feber syndrom som får feber når hun blir sliten . Jeg har selv migrene og får feber rett før anfall og under anfall . Anonymkode: a33a4...4ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå