Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #1 Skrevet 17. januar 2020 Svai i ryggen, litt på magen under navlen etter tre barn, samtidig kler jeg virkelig ikke de trusene som går helt opp over navlen. Når det blir brede på siden i stoffet, ser jeg enda større ut. Er ikke stor sånn sett, trener litt. men hvilken truse velger man? Har fått tilbakemelding på at jeg ser større ut i boxerlignene truser, i de med høyt liv og som er brede på siden. Anonymkode: 9057c...e3a
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #2 Skrevet 17. januar 2020 Sånn vanlig...men å finne badetruser er vanskelig! Synes veldig mange er så lave i livet at du blir frøken rørlegger.. Anonymkode: a8f3b...f6b
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #3 Skrevet 17. januar 2020 Men er det greit m den ruglete bulken under navlen etter svangerskap. 🙈 Anonymkode: 9057c...e3a
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #4 Skrevet 17. januar 2020 Kjøp noe i en fin farge som du liker, en «vanlig» bikinitruse med litt bred side som du kan bevege deg i uten å miste, og som du selv synes sitter pent, er veldig ofte det beste hvis man trekker litt over hoftene. Bær den med stolthet, du er på stranden, du bader, du nyter livet, du har født barn. Alle har vi våre skavanker. Ikke la dem hindre deg i å leve. Ytre skjønnhet følger naturlig av indre trygghet. Anonymkode: aa5ba...475
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #5 Skrevet 17. januar 2020 Det er nok den fasongen som heter "tai" som passer deg best, men ikke de med lavest liv for de blir veldig tenåring synes jeg. Har en veldig fin en fra Sloggi, og en fra Change. Men det er litt off-season nå, så tipper det kommer inn flere fine nærmere våren. Det du finner nå er restene fra fjorårsesongen, og det er sjelden de fineste som er igjen... Og at du har litt skrukkete hud under navelen er det da ingen som bryr seg om, det er så vanlig at folk legger ikke merke til det engang. Vi kan virkelig ikke ha kropp som en 17-åring hele livet  Anonymkode: ebc86...422
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #6 Skrevet 17. januar 2020 Jeg foretrekker de som ser mest ut som vanlige truser, men har knyting på sidene sånn at jeg kan regulere litt hvor stramt de sitter. Cubus pleier å ha noen sånne. Anonymkode: 71ab7...2a8
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #7 Skrevet 17. januar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Men er det greit m den ruglete bulken under navlen etter svangerskap. 🙈 Anonymkode: 9057c...e3a Ja. Den er der. Den er nesten umulig å få bort for mange. Selv med fornuftig kosthold og mosjon/trening. Så da kan du la være å gå i bikini, eller la den være der. Jeg har den, bruker vanlige bikinitruser og ser at de fleste på min alder ser sånn ut. Høyt liv er bare tragisk. Mye verre å ha bulen inni tøy. Anonymkode: 4f075...014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå