Anonym bruker Skrevet 16. januar 2020 #1 Skrevet 16. januar 2020 Jeg tok en pille i går, oralt. I dag kom det ut masse hvitt (sorry). Er det restene av soppen liksom, som kommer ut nå? Eller virket ikke pillen rett og slett? I og med at det kom så mye ut Anonymkode: 39f57...967
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2020 #2 Skrevet 16. januar 2020 Det er pillen som løser seg opp Anonymkode: 1feee...e5d
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2020 #3 Skrevet 16. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er pillen som løser seg opp Anonymkode: 1feee...e5d Hun tok pillen oralt, altså svelget hun den. Anonymkode: a51ae...d15
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2020 #4 Skrevet 16. januar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun tok pillen oralt, altså svelget hun den. Anonymkode: a51ae...d15 Haha..... sant😀 Ser det nå! Anonymkode: 1feee...e5d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #5 Skrevet 17. januar 2020 Det tar noen dager før den virker, men hvis symptomene ikke er borte etter en uke tar du en til. Du kan få dem på resept ved å ringe legen. De er veldig dyre uten resept. Får du en resept på 4 kapsler og velger synonympreperatet på apoteket blir de 4 tabl billigere enn å kjøpe en uten resept. Anonymkode: c9c0b...8c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå