Gå til innhold

Kjøper vil ikke komme.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjøper skulle komme og hente vare. Vil ikke ha i post. Vi bor i samme by. Så ble vedkommende syk. Så skriver jeg at jeg skal til sentrum og spør om jeg skal komme med det eller vi møtes. Ingen svar, bare «sett». Så spør jeg om vedkommende fremdeles vil ha og svaret er ja. Nå skrev vedkommende i forgårs at skulle til sentrum og om jeg ville møtes. Hadde ikke anledning. Men vedkommende kunne komme på kvelden. Ingen svar. Nå har jeg sendt to meldinger i dag, og vedkommende svarer ikke... sørge til andre?

Anonymkode: 95fe5...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sendt en melding og sagt at om varen ikke ble hentet og betalt ila. morgendagen (og oppgi klokkeslett, f.eks. mellom kl 18 og 19) så må du selge til andre som har mulighet til å hente og betale nå, og så be om tilbakemelding om de kommer og henter og betaler varen mellom 18 og 19 i morgen, eller om de ikke er interessert likevel.

Anonymkode: 72c88...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde sendt en melding og sagt at om varen ikke ble hentet og betalt ila. morgendagen (og oppgi klokkeslett, f.eks. mellom kl 18 og 19) så må du selge til andre som har mulighet til å hente og betale nå, og så be om tilbakemelding om de kommer og henter og betaler varen mellom 18 og 19 i morgen, eller om de ikke er interessert likevel.

Anonymkode: 72c88...9bb

Og så ville jeg skrevet at hvis du ikke har fått svar innen kl. xx i morgen formiddag så anser du at de ikke ønsker å kjøpe varen lenger, og derfor kommer til å selge den til andre. Da har du gitt en frist, og har en viss kontroll selv.

Anonymkode: 72c88...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...