Gå til innhold

Erfaringer med After Pay?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har innimellom brukt afterpay faktura og betalt fakturaen når den har kommet. Så skulle jeg sjekke kredittregisteret mitt, det står jeg oppført med 9 kredittkort hos Arvato finans. Jeg skjønte først ingenting, da jeg aldri har hatt kredittkort, men etter litt googling skjønte jeg at dette er kreditt jeg har fått innvilget når jeg har brukt afterpay faktura. Alle «kortene» sto i null, men likevel så er det ikke så kult å ha på listen at jeg innehar så mye kredittkort om jeg for eksempel vil søke mer lån i banken. Har prøvd å avlyste kontoene via telefon og Mail, men får ikke kontakt. Noen som har erfaringer?

Anonymkode: ac8fc...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det noe å si? 
Banken har aldri kommentert at jeg har kredittkort ulike steder. Så lenge jeg ikke har gjeld bør det ikke ha noe å si. 
Jeg har også kjøpt noen ting med betalingsutsettelse, hatt byggekonto hos et par butikker, har master card gjennom fagforening og «handlekonto» et par steder. Alt dette utløser jo kredittkort, selv om de ikke er i bruk eller i minus. I tillegg har jeg MasterCard i banken. 
Vi refinansierte nylig i forbindelse med utbygging og renovering, banken sa ingenting om kredittkort. 

Anonymkode: 74565...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...