Gå til innhold

Jeg er så uendelig forelska i eksen min!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det ble slutt mellom oss for 10år siden, men i det siste har vi fått kontakt igjen. Og jeg er så uendelig forelska i han. Det gjør så vondt.

 

Anonymkode: aec25...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er begge single nå. Det ble slutt fordi jeg var for ung og dum til å sette pris på han. Han elsker meg enda da og jeg elsker han.

Anonymkode: aec25...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi er begge single nå. Det ble slutt fordi jeg var for ung og dum til å sette pris på han. Han elsker meg enda da og jeg elsker han.

Anonymkode: aec25...bb6

Hva er da problemet? Hvorfor er det vondt?

Hvis dere begge er single og begge er glade i og forelskede i hverandre, er det ikke da bare å forsøke seg på nytt? Nå er jo dere begge 10 år eldre og forhåpentligvis langt modnere nå enn dere var da, begge to.

Anonymkode: 26c95...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vondt for jeg var dum nok til å gifte meg med en annen jeg aldri hadde følelser fordi jeg tenkte at jeg hadde kasta bort min eneste sjanse for kjærlighet og få 2 barn med han. I tillegg bor eksen i et annet land. Så vi kan nok ikke være sammen selv om vi fortsatt elsker hverandre og vi har alltid vært nr 1 for hverandre.

Anonymkode: aec25...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vondt for jeg var dum nok til å gifte meg med en annen jeg aldri hadde følelser fordi jeg tenkte at jeg hadde kasta bort min eneste sjanse for kjærlighet og få 2 barn med han. I tillegg bor eksen i et annet land. Så vi kan nok ikke være sammen selv om vi fortsatt elsker hverandre og vi har alltid vært nr 1 for hverandre.

Anonymkode: aec25...bb6

Men om dere ikke greier eller vil finne en løsning, da er dere kanskje ikke riktig for hverandre likevel?

Viktig at du tilgir deg selv. Den gangen, for ti år siden, var du ikke den du var i dag. Den gangen tok du de valgene du gjorde av grunner som den gangen virket som det riktigste der og da. De valgene var riktige for deg der og da ut fra det du visste den gangen og ut fra hva du var moden nok til å forstå. Så det at du ikke valgte ham den gang er ikke dumt, det bare er en del av historien din. Og derfor har du heller egentlig ikke noe å klandre eller tilgi deg selv for, for du gjorde de valgene du den gangen trodde var best for deg og livet ditt.

Det er mange som har en slik i sin historie, kanskje møttes til feil tid og feil sted, men som man alltid vil være inderlig glad i. Jeg har en slik selv. Jeg har slått meg til ro med at det aldri blir oss, og istedenfor å kjenne på selvbebreidelser, anger, savn, sorg, frustrasjoner, så fokuserer jeg på hvor glad jeg er for at han en periode var en del av mitt liv, at jeg har opplevd å elske, at jeg vet hva jeg kikker etter i en ny mann.

Anonymkode: 26c95...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.1.2020 den 22.44, Anonym bruker skrev:

Det er vondt for jeg var dum nok til å gifte meg med en annen jeg aldri hadde følelser fordi jeg tenkte at jeg hadde kasta bort min eneste sjanse for kjærlighet og få 2 barn med han. I tillegg bor eksen i et annet land. Så vi kan nok ikke være sammen selv om vi fortsatt elsker hverandre og vi har alltid vært nr 1 for hverandre.

Anonymkode: aec25...bb6

Du sier jo at dere begge er single?

Anonymkode: 56124...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2020 den 23.04, Anonym bruker skrev:

Men om dere ikke greier eller vil finne en løsning, da er dere kanskje ikke riktig for hverandre likevel?

Viktig at du tilgir deg selv. Den gangen, for ti år siden, var du ikke den du var i dag. Den gangen tok du de valgene du gjorde av grunner som den gangen virket som det riktigste der og da. De valgene var riktige for deg der og da ut fra det du visste den gangen og ut fra hva du var moden nok til å forstå. Så det at du ikke valgte ham den gang er ikke dumt, det bare er en del av historien din. Og derfor har du heller egentlig ikke noe å klandre eller tilgi deg selv for, for du gjorde de valgene du den gangen trodde var best for deg og livet ditt.

Det er mange som har en slik i sin historie, kanskje møttes til feil tid og feil sted, men som man alltid vil være inderlig glad i. Jeg har en slik selv. Jeg har slått meg til ro med at det aldri blir oss, og istedenfor å kjenne på selvbebreidelser, anger, savn, sorg, frustrasjoner, så fokuserer jeg på hvor glad jeg er for at han en periode var en del av mitt liv, at jeg har opplevd å elske, at jeg vet hva jeg kikker etter i en ny mann.

Anonymkode: 26c95...b48

Tusen takk for et veldig fint svar, skal virkelig ta det med meg videre! Jeg ser bare ikke for meg at noen noen gang skal elske meg så mye som han gjør/Har gjort. Og heller ikke at jeg skal kunne elske noen på samme måte. Han er virkelig den eneste jeg noen gang har elsket så mye. Utenom barna mine såklart.

Anonymkode: aec25...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du sier jo at dere begge er single?

Anonymkode: 56124...08e

Ja, vi er begge single og elsker hverandre. Men det vil nok ikke fungere i lengden. Og det gjør så vondt nå.

Anonymkode: aec25...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått snakka ordentlig sammen. Og selv om vi ikke vet om det kommer til å fungere mtp at jeg har barn og vi bor i forskjellige land, så har vi blitt enig om at vi stripper det ned til vennskap, lar alt annet være, så besøker vi hverandre også ser vi åssen det går. Om det ikke fungerer så har vi ihvertfall prøvd. Som jeg sa til han, jeg gir ikke oss opp før vi i det hele tatt har fått prøvd.

Hi

Anonymkode: aec25...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da har vi fått snakka ordentlig sammen. Og selv om vi ikke vet om det kommer til å fungere mtp at jeg har barn og vi bor i forskjellige land, så har vi blitt enig om at vi stripper det ned til vennskap, lar alt annet være, så besøker vi hverandre også ser vi åssen det går. Om det ikke fungerer så har vi ihvertfall prøvd. Som jeg sa til han, jeg gir ikke oss opp før vi i det hele tatt har fått prøvd.

Hi

Anonymkode: aec25...bb6

Jeg heier på dere 😉

Anonymkode: 1de47...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg heier på dere 😉

Anonymkode: 1de47...c57

Takk for det 😍 Jeg også 🙈

Anonymkode: aec25...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...