Gå til innhold

UFORKLARLIGE TANNSMERTER

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.!Er det noen her inne som også sliter med sterke og Uutholdige tannsmerter??. Har gått til Forskjellige undersøkelser,som nevrolog,Øre,nese,hals,MR,Smerteklinikker,CT,Kjevekirurg, -tannleger finner Heller Ikke noe galt.??!?Trukket noen tenner,men tannsmertene kommer tilbake.... De’ sier at det er Flere som har det på samme måte som meg.Får evt du/dere Behandling Mot dette’? -TIPS??!

Endret av Pomppampei
Vil være anonym.
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Pomppampei skrev:

Hei.!Er det noen her inne som også sliter med sterke og Uutholdige tannsmerter??. Har gått til Forskjellige undersøkelser,som nevrolog,Øre,nese,hals,MR,Smerteklinikker,CT,Kjevekirurg, -tannleger finner Heller Ikke noe galt.??!?Trukket noen tenner,men tannsmertene kommer tilbake.... De’ sier at det er Flere som har det på samme måte som meg.Får evt du/dere Behandling Mot dette’? -TIPS??!

Anonymkode: 0b598...863

Skrevet
7 minutter siden, Pomppampei skrev:

Skrevet

Du fikk flere svar på den forrige tråden din.

Skrevet

Ufff har Visst sendt det samme innlegget igjen ser jeg,har kommet borti et eller anna sånn at det Ble delt ut igjen..!😝

Skrevet

Har ikke sett forrige tråden din, men har du blitt vurdert for trigeminusnevralgi? Ei som står meg nært har den sykdommen og det hele startet med tannverk.

Har du lynende, stikkende smerter? Smerter ved tannpuss/drikking/spising? 
Kan være verdt å sjekke opp. Dette er en uutholdelig, smertefull sykdom.

Anonymkode: 48b59...7f9

Skrevet

Takk for svar!Nei,jeg har ikke Trigeminusnevralgi.Har blitt sjekket av det av Den’ Beste tannlegespesialisten Vi har.!Ja,har Både Stikkende og brennende Konstante tannsmerter døgnet Rundt.👎 -Spisevansker og drikkevansker og ja. -Og klarer heller ikke Lenger å pusse tenner skikkelig.(Har også fått store smerter i kroppen ørene,og bena,smertene har utviklet seg m årene)

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar!Nei,jeg har ikke Trigeminusnevralgi.Har blitt sjekket av det av Den’ Beste tannlegespesialisten Vi har.!Ja,har Både Stikkende og brennende Konstante tannsmerter døgnet Rundt.👎 -Spisevansker og drikkevansker og ja. -Og klarer heller ikke Lenger å pusse tenner skikkelig.(Har også fått store smerter i kroppen ørene,og bena,smertene har utviklet seg m årene)

Skrevet

(Tannsmertene som Plager meg Mest)

Skrevet

Kan det ha noe med bihulene å gjøre?

Anonymkode: c540a...cc2

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan det ha noe med bihulene å gjøre?

Anonymkode: c540a...cc2

Ikke det heller..🤔🤔🙄

Skrevet

Du sier det er en tannlege som sagt du ikke har trigeminus nevralgi. På hvilken bakgrunn mente han det. Det er da nevrologen som stiller den diagnosen og ikke tannlegen?? Jeg har TN og fikk den satt av lege/nevrolog.

Anonymkode: 908b8...dfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...