Anonym bruker Skrevet 15. januar 2020 #1 Skrevet 15. januar 2020 Gleder meg til lysere kvelder og bedre vær! Men jeg tenker jo at alt blir hva man gjør det til selv. Men hva gjør dere i januar for at det skal være litt bedre hverdager? Anonymkode: d707a...fb4
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2020 #2 Skrevet 15. januar 2020 Tenner stearinlys hver morgen. Lager pent frokostbord. Utnytter dagslys når jeg kan. Har gode kosestunder med te og kjeks, bok og høytlesning. Får nok søvn og mosjon. Anonymkode: e5f45...e05
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2020 #3 Skrevet 16. januar 2020 Jeg har tredemølle, så jeg løper stort sett hver dag. Ellers er det bare å vente til det går over. Jeg liker ikke januar, januar går liksom aldri over! Også går månedene fortere og fortere dess lysere det blir😅 Anonymkode: 726a1...1fc
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2020 #4 Skrevet 16. januar 2020 Jeg hater Januar. Er alltid så trøtt og treg. Har oppdaget at tidligere år har jeg falt ned i lagrene på b12 og dvitamin, så har øket inntaket av det i forkant dette året. Er trøtt likevel, men holder selvsagt ut for det blir jo lysere tider 😊 Anonymkode: d5f80...16e
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2020 #5 Skrevet 16. januar 2020 Hater januar. Føles som den har ti uker. Rødvin, trening og klemmer fra ungene gjør den litt bedre. Anonymkode: 55ef8...d98
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #6 Skrevet 17. januar 2020 Ingen gode råd bare sympati. Jeg synes januar og februar er tunge måneder. Med mars kommer lyset og håpet om bedre vær. Et lite lyspunkt er jo at vi nå er over halvveis i januar. Anonymkode: ed2b0...dfa
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #7 Skrevet 17. januar 2020 Jeg nyter hver dag. Januar er også en del av livet. Sitter ikke å ønsker at deler av livet skal forte seg å være over. Får aldri den tiden igjen. Anonymkode: b6ed9...7ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå