Gå til innhold

Er dette vanlig ? Smerter kun i et bryst?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Flere uker siden det begynte og nå er det verre. Brystvorten er vondt og når jeg trykker brystet flatt som en pannekake mellom hendene- en under og en over slik at bryst vorten blir som en tut- da er det som en masse inni. Ikke en kul men en slags klump. 
det andre brystet er ikke vondt. 
Har hormonspiral på fjerde året, så har ikke helt kontroll på når syklus er for å være ærlig.. men dette har vært i flere uker nå. 
Er det normalt??

Anonymkode: 73cf8...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lurer jeg på også.

Jeg har hatt vondt i venstre brystvorte i flere måneder, gjør vondt når jeg dusjer. Men min er ikke full av en "masse", ikke klump heller! Finner ikke noe galt annet enn at den er en anelse rød innimellom...

Anonymkode: bc674...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange får sånne smerter. Jeg har pleid å fått det. Men ikke en kul nei,men har fått veldig Ont. Det er stress eller musklene som bygger sæ Fikk æ svar fra legen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Faren1990 skrev:

Mange får sånne smerter. Jeg har pleid å fått det. Men ikke en kul nei,men har fått veldig Ont. Det er stress eller musklene som bygger sæ Fikk æ svar fra legen

Muskler, inne i puppen? Hjelpe meg.

Hi, ikke hør på anonyme brukere som sier at det er helt normalt/ikke noe å være redd for. De har IKKE grunnlag for å kunne si noe om dette er grunn til bekymring eller ikke, det er det kun legen din som kan. 

Igjen: Ta det med legen din! 

Anonymkode: 7b07b...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Faren1990 skrev:

Mange får sånne smerter. Jeg har pleid å fått det. Men ikke en kul nei,men har fått veldig Ont. Det er stress eller musklene som bygger sæ Fikk æ svar fra legen

Kanskje litt forskjell på damer og menn der da

Anonymkode: 19848...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke det opp om d varer særlig lenger. Som en brennende følelse midt i brystet, bak brystvorten 😅

 

Anonymkode: 73cf8...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har av og til stikninger i det ene brystet, noen ganger temmelig vondt også. Jeg har vært hos lege og mammografi, og de fant ikke annet enn vanncyster (som jeg ikke vet om har noen sammenheng med at det stikker i brystet).

Anonymkode: 606dd...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...