Gå til innhold

Jeg er så ubesluttsom!! Blir sliten av meg selv😅


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Selv på «små« beslutninger bruker jeg en evighet på å bestemme meg. Jeg har sett på ny spisestue i en evighet. I dag (igjen) har jeg brukt halve dagen på ulike møbelbutikker hvor jeg har sett på bord, prøvd ulike stoler og bord sammen. Analysert, grublet og tenkt. Spisestuen vår er 8år gammel og slitt. Benet henger såvidt på. Så begynner jeg å se på noe nytt noe jeg har gjort i flere mnd, men jeg klarer faser ikke å bestemme meg. Det er jo snakk om litt penger selv om jeg har råd.  I høst var det nytt stuebord, det brukte jeg 2mnd på å finne. Farge på rommet til datteren min tenkte jeg på i over 1år. Badet har jeg tenkt på i flere år, men jeg får ikke ut fingeren! Kan jeg ikke bare være som andre å bruke en time så er handelen fullført. Ikke rart jeg er sliten i hodet! 

Anonymkode: f10b0...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fatter ikke at det går an å være sånn jeg. For øvrig er vel ikke åtte år noen alder for en spisestue. Bruk og kast mentalitet. Holder i alle fall i 18 år. Vår er 14 og ser ny ut. 

Anonymkode: eb102...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst er akkurat likedan. Slitsomt! Handler heldigvis svært sjelden..

Anonymkode: e176d...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fatter ikke at det går an å være sånn jeg. For øvrig er vel ikke åtte år noen alder for en spisestue. Bruk og kast mentalitet. Holder i alle fall i 18 år. Vår er 14 og ser ny ut. 

Anonymkode: eb102...968

Vår er også ok i utgangspunktet, slitt men det kan jeg leve med. Det som er irriterende er en produksjonsfeil på bordbenet som bohus fikset. Problemet er at nå er det samme problem igjen å bordbenet går ikke an å skrus fast. Vi har limt x flere, men hver gang det blir litt bevegelse i bordet går det opp igjen. Vi vil gjerne skjære i biffen 6stk samtidig uten å stresse over at bordbenet detter av😅

Anonymkode: f10b0...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt lik. Brukte et år på å bestemme meg for nytt kjøkken, og jeg har villet kjøpe nytt stuebord i ett år, men ikke klart å bestemme meg. Begynte å se på bord i januar i fjor.

Anonymkode: af510...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er helt motsatt. Jeg forstår godt du blir sliten av å tenke så mye over «enkle» valg. Kan du ikke bare bestemme deg da? Er du redd for å ta feil avgjørelse/angre?

Anonymkode: a3d1f...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...