Gå til innhold

UFORKLARLIGE TANNSMERTER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.!Er det noen her inne som også sliter med sterke og Uutholdige tannsmerter??. Har gått til Forskjellige undersøkelser,som nevrolog,Øre,nese,hals,MR,Smerteklinikker,CT,Kjevekirurg, -tannleger finner Heller Ikke noe galt.??!?Trukket noen tenner,men tannsmertene kommer tilbake.... De’ sier at det er Flere som har det på samme måte som meg.Får evt du/dere Behandling Mot dette’? -TIPS??!

Anonymkode: 96e94...066

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ha sterke smerter i jekslene i underkjeven. Grunnen til det hos meg er spenninger i muskulaturen i kjeve, hals og nakke. Med behandling/massasje hos fysio eller mannuellterapeut gir det seg for en periode. Det føles ut som sterke smerter i tennene.

Skrevet

Det jeg trodde var tannsmarter hos meg i mange år viste seg å være migrene.

Anonymkode: 519c2...113

Skrevet

Jeg har det i perioder. Jeksler i overkjeven som er veldig vonde, og det startet etter ett tannlegebesøk for 2,5 år siden. Ingen finner noe feil, og i lange perioder er det ikke vondt. Tannlegen min mener det er muskler det er vondt i, og selv om det virkelig kjennes ut som det er tanna som gjør vondt, kan hun jo ha rett... Det er ikke bihulene tror jeg, for jeg har hatt mye trøbbel med dem og det kjennes litt annerledes ut...

Anonymkode: 25ddb...536

Skrevet

Har du vært hos allergolog?

Anonymkode: 508f9...13b

Skrevet

Nei,det har jeg ikke. -Kansje det Kunne Ha vert noe.!Takk

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei,det har jeg ikke. -Kansje det Kunne Ha vert noe.!Takk

Ja, det er i alle fall en idé. Jeg synes også å ha hørt om folk med mastcelleproblemer som kan få slike uforklarlige smerter. De har dog ofte flere symptomer enn kun tannsmerter. 

Anonymkode: 508f9...13b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...