GÃ¥ til innhold

Flaut😅


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har noen flaue episoder de vil dele?

Jeg var 16 år og utplassert på restaurant.Skulle servere noe med saus og endte opp med at det rant saus ned på buksa til mannen, i skrittet!Han tok det med godt humør og sjefen min bare flirte og kommenterte det humoristisk🙈

Har også stått å «diskutert» med meg selv uten å se at det faktisk stod noen bak meg🙈

 

Anonymkode: 4c422...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var på barneskolen, men husker det som om det var igår! 

Vi var på uteskole i skogen og skulle leke gjemsel. Vi var to stk. Som skulle "stå" mens hele klassen skulle gjemme seg sammen et sted i skogen. Jeg måtte veldig tisse så jeg gikk et stykke inn i skogen og så ingen rundt meg. Tenkte at det var trygt der, så jeg begynte å åpne buksen for å sette meg ned for å tisse. Da kommer læreren brått frem for å stoppe meg. Jeg stod foran hele klassen! Jeg klarte ikke å se de i krattet så takk og lov for at læreren så det 😂

Anonymkode: a5c9b...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ung og hadde deltidsjobb i en typisk gavebutikk før jul. Det var to kasser og mye stress, lange køer og vi smilte og pakket inn, hjalp folk så fort vi kunne.

Så ringte telefonen, som sto mellom oss "kassadamene", men vi hadde jo køer i kassene og ikke tid til å ta den egentlig. Så jeg skulle forte meg å ta den mellom to kunder, så jeg rev av røret og sa "HALLO!" med høy stemme. Aner ikke hva som gikk av meg, jeg var ikke sur i stemmen altså, men jeg skulle jo svare pent navnet på butikken og værsågod, liksom. 

Hun som sto i kassen ved siden av meg fikk fullstendig latterkrampe, slitne og stresset som vi var lo vi oss nesten ihjel, klarte ikke slutte. Det var dritflaut for vi hadde kø i kassene, en mann på tråden i telefonen, og vi klarte ikke slutte le. Kunne ikke møte blikket til hverandre på lang tid for da begynte vi le igjen.

Det var flaut.

Anonymkode: 9a9c7...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...