Gå til innhold

Sorte sokker og lo


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min bruker utelukkende sorte sokker og jeg blir sprø av alle lodottene disse sokkene produserer! Han kjøper sokker fra forskjellige butikker, tykke og tynne, - og de alle er like ille. Jeg finner det på alt av nyvasket tøy, for det sitter tydeligvis igjen i både vaskemaskin og tørketrommel. Jeg finner det i senga, på sofaen, til og med i vinduskarmene!! Og masse på gulvet til en hver tid..

Er dette typisk ved sorte sokker, eller er det noe med mannen min som produserer loet? Hjelper det å bytte farge på sokkene? Han nekter men hvis det hjelper så har han ikke noe valg! 

Anonymkode: 58731...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste sokker loer med unntak av tynne syntetiske sportssokker. Tennissokker er desidert verst! Jeg har 3 i familien her med svarte sokker 😝

Anonymkode: 0fdf5...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg lo!😆🙃

Sorte sokker loer mye ja. Men mye fotsvette får dem til å loe ekstra mye, så kan godt ha litt med mannen din å gjør også ja;)

Anonymkode: 1ee8b...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor jeg riktignok alene, men har 95 % sorte sokker, og de fleste har jeg hatt i mange år, delvis ull i dem. De har aldri loet.

Sist jeg hadde sokker som slapp fiber tror jeg var da jeg brukte tennissokker på... 80-90-tallet?

Men jeg svetter heller ikke på beina (ikke merkbart).

Anonymkode: 96bf5...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen folk får alt til å loe, andre gjør det ikke. Min exmann fikk alle sokker til å loe. Innimellom vrengte jeg alle sokkene i skapet hans, gjorde de våte og la de i tørketrommelen. Da forsvant loet inni de. Loet kom igjen altså, men fikk det betraktelig ned. 

Anonymkode: 309f5...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen folk får alt til å loe, andre gjør det ikke. Min exmann fikk alle sokker til å loe. Innimellom vrengte jeg alle sokkene i skapet hans, gjorde de våte og la de i tørketrommelen. Da forsvant loet inni de. Loet kom igjen altså, men fikk det betraktelig ned. 

Anonymkode: 309f5...1e4

Og dette gjorde du fordi eksmannen din var et lite barn, eller....? 

Anonymkode: dbdae...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sokkene til gubben loer, men han vrenger de før han tar de på og rister de. Så han rister de enten ute på balkongen eller inn i dusjet, alt etter vær og årstid.

Så jeg har aldri merket noe lo andre steder enn der han har ristet sokkene før bruk.

Anonymkode: 43cc4...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mest sorte sokker, bomull eller tynn ull. De loer ikke i det hele tatt. Kjøper sokker på hm, Kappahl, Lindex. 

Anonymkode: 8670e...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...