Anonym bruker Skrevet 15. januar 2020 #1 Skrevet 15. januar 2020 Mannen min bruker utelukkende sorte sokker og jeg blir sprø av alle lodottene disse sokkene produserer! Han kjøper sokker fra forskjellige butikker, tykke og tynne, - og de alle er like ille. Jeg finner det på alt av nyvasket tøy, for det sitter tydeligvis igjen i både vaskemaskin og tørketrommel. Jeg finner det i senga, på sofaen, til og med i vinduskarmene!! Og masse på gulvet til en hver tid.. Er dette typisk ved sorte sokker, eller er det noe med mannen min som produserer loet? Hjelper det å bytte farge på sokkene? Han nekter men hvis det hjelper så har han ikke noe valg! Anonymkode: 58731...9d6
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2020 #2 Skrevet 15. januar 2020 De fleste sokker loer med unntak av tynne syntetiske sportssokker. Tennissokker er desidert verst! Jeg har 3 i familien her med svarte sokker 😝 Anonymkode: 0fdf5...ff4
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2020 #3 Skrevet 15. januar 2020 Og jeg lo!😆🙃 Sorte sokker loer mye ja. Men mye fotsvette får dem til å loe ekstra mye, så kan godt ha litt med mannen din å gjør også ja;) Anonymkode: 1ee8b...803
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2020 #4 Skrevet 15. januar 2020 Nå bor jeg riktignok alene, men har 95 % sorte sokker, og de fleste har jeg hatt i mange år, delvis ull i dem. De har aldri loet. Sist jeg hadde sokker som slapp fiber tror jeg var da jeg brukte tennissokker på... 80-90-tallet? Men jeg svetter heller ikke på beina (ikke merkbart). Anonymkode: 96bf5...a45
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2020 #5 Skrevet 15. januar 2020 Noen folk får alt til å loe, andre gjør det ikke. Min exmann fikk alle sokker til å loe. Innimellom vrengte jeg alle sokkene i skapet hans, gjorde de våte og la de i tørketrommelen. Da forsvant loet inni de. Loet kom igjen altså, men fikk det betraktelig ned. Anonymkode: 309f5...1e4
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2020 #6 Skrevet 15. januar 2020 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen folk får alt til å loe, andre gjør det ikke. Min exmann fikk alle sokker til å loe. Innimellom vrengte jeg alle sokkene i skapet hans, gjorde de våte og la de i tørketrommelen. Da forsvant loet inni de. Loet kom igjen altså, men fikk det betraktelig ned. Anonymkode: 309f5...1e4 Og dette gjorde du fordi eksmannen din var et lite barn, eller....? Anonymkode: dbdae...dab
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2020 #7 Skrevet 15. januar 2020 Sokkene til gubben loer, men han vrenger de før han tar de på og rister de. Så han rister de enten ute på balkongen eller inn i dusjet, alt etter vær og årstid. Så jeg har aldri merket noe lo andre steder enn der han har ristet sokkene før bruk. Anonymkode: 43cc4...9ad
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2020 #8 Skrevet 15. januar 2020 Jeg bruker mest sorte sokker, bomull eller tynn ull. De loer ikke i det hele tatt. Kjøper sokker på hm, Kappahl, Lindex. Anonymkode: 8670e...1c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå