Gå til innhold

Dårlig i magen av Propud??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere av venninnene mine sverger til «Propud» til lunch eller som mellommåltid. Jeg trodde ikke jeg tålte dem da jeg har laktoseintoleranse, men oppdaget i dag at de er både gluten- og laktosefrie. 
Smakte helt OK. I etterkant fikk jeg imidlertid sinnssyke magesmerter og veldig løs mage. Kom veldig brått og minnet veldig om den reaksjonen jeg får ved inntak av melkeprodukter. Noen som har opplevd det samme?

Anonymkode: 3bef9...7e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de søtet med maltitol?

Jeg får samme reaksjon når jeg spiser produkter med maltitol🙈

Anonymkode: adc79...26f

Skrevet

De er vel laktosereduserte, ikke -frie. Men så er de proppfull av melkeproteiner, så kanskje det egentlig er melkeproteinene du reagerer på?

Anonymkode: 1aac0...72e

Skrevet

Tusen Takk for svar 🙂 vanligvis bruker jeg plantebasert erstatninger for melk, tåler yoghurt og ost, da. Skal ikke kjøpe Propud igjen, altså. Kanskje ikke så rart at slanke-entusiastene er så glade i den, hvis den fungerer som et ypperlig avføringsmiddel?

Anonymkode: 3bef9...7e3

Skrevet

Håper virkelig ikke de bruker det som et slankemiddel? Isåfall burde de sjekke opp hva for mye proteiner i kosten gjør for noe med kroppen 😂

Men jeg reagerer også på de, selv om jeg spiser ost så mulig det er noe annet som ikke er helt greit der.

Anonymkode: add3d...524

Skrevet

Jeg er laktoseintolerant, men tåler denne helt fint, reagerer ikke på den. Og jeg reagerer på mye annet. 

Anonymkode: baa52...f4f

Skrevet

Propud er jo sukkerfri, og mange sukkererstatninger kan være harde for magen.

Anonymkode: 53342...362

Skrevet

Ille så rart. Navnet er jo veldig likt prump. 

Anonymkode: 08b56...85e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...