Gå til innhold

Dere som dater,


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Visst du har truffet en og dere er enig om at dere skal holde kontakt og møtes igjen. Sender dere meldinger til hverandre hver dag da? Eller går det dager mellom hver gang dere har kontakt?

Anonymkode: 9f27c...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok individuelt hvor mye kontakt folk har i den fasen. Noen er fornøyd med mange ganger pr. dag, andre en gang pr. dag, andre vil få panikk av begge deler og foretrekke at det går en dag eller to mellom.

Jeg har funnet ut at det viktigste for meg er at mannen jeg dater har samme behov som meg for kontakt. Synes man merker det ganske raskt, eller så er det bare å snakke sammen om det.

Selv foretrekker jeg daglig kontakt. Jo mer forelsket begge er, jo flere meldinger går ofte. Men jeg synes det er naturlig med i hvert fall en daglig kontakt, enten på sms eller å snakkes sammen.

Finn ut hva som er riktig for deg. Om mannen du dater er i motsatt ende så blir det ofte feil uansett, og da er det greit å finne det ut tidlig.

Anonymkode: 559f4...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at hvis jeg selv synes det holder med kontakt av og til, er jeg ikke spesielt interessert. En daglig sms med "hei, hvordan har du det i dag?" er hyggelig når man liker hverandre godt og vil bli kjent. 

Anonymkode: 5a690...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten daglig. Men jeg vil ikke forplikte meg til å "måtte" skrive god morgen og god natt.

Anonymkode: 4629e...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en i fjor sommer. Han var raskt på med å sende «god morgen» og «god natt» hver dag. Det ble for mye for meg, så jeg sa ifra. Det roet seg litt, men så skulle han absolutt definere oss som kjærester etter 3. daten og forventet at jeg skulle bruke hver eneste barnefrie helg med han på sofaen og se film. Det funka ikke. Jeg må kunne treffe venner også. Så da ble det ikke noe mer dating med han. 

Anonymkode: e6396...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...