Gå til innhold

Bryllup


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen sanger som jeg kan bruke til minesperat :( sønns bryllup 25 juli? Er helt tom for ideer,så pliiiiiiis hjelp.....Desperat :(

Anonymkode: 90d23...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er det noen som har noen sanger som jeg kan bruke til min sønns  :( sønns bryllup 25 juli? Er helt tom for ideer,så pliiiiiiis hjelp.....Desperat :( Tips ønskes

Anonymkode: 90d23...7af

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er det noen som har noen sanger som jeg kan bruke til min sønns bryllup 25 juli? Er helt tom for ideer,så pliiiiiiis hjelp.....Desperat :(

Anonymkode: 90d23...7af

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det noen som har noen sanger som jeg kan bruke til min  sønns bryllup 25 juli? Er helt tom for ideer,så pliiiiiiis hjelp.....Desperat :(

 

Anonymkode: 90d23...7af

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det noen som har noen sanger som jeg kan bruke til min sønns bryllup 25 juli? Er helt tom for ideer,så pliiiiiiis hjelp.....Desperat :(

 

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Anonymkode: 90d23...7af

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det noen som har noen sanger som jeg kan bruke til min sønns bryllup 25 juli? Er helt tom for ideer,så pliiiiiiis hjelp.....Desperat :(

 

 

Anonymkode: 90d23...7af

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tidlig å bli desperat er halvt år før bryllupet 😅

Jeg har alltid sagt at jeg vil danse til Shania Twain med From this moment i mitt bryllup. 

Anonymkode: 29945...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

So what………….var IKKE det jeg spurte om...……….

 

 

 

Anonymkode: 90d23...7af

Men, hva spør du om da? Du fikk et forslag til en sang, men ble tydeligvis litt sur. Skal vi da gjette at det ikke var sanger å danse etter du vil ha? Er det da sang til vielsen? Salme? Skal du synge? Skal en solist eller et kor synge, og så fall tre- eller firestemt? På norsk? Er det en personlig, egendiktet sang istedenfor tale? Velkomstsang? Takk for maten sang? Det er lettere å få brukbare svar om du er presis i hva du spør etter. Jeg vet om mange som passer til både det ene og det andre, og svarer gjerne om du sier mer om hva du er ute etter enn bare "Noen sanger". 

Endret av Himmel og hav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...