Gå til innhold

Ira, viola,Iben,Elena,Aria eller Mali?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Viola eller Iben.

Ira er en terroristgruppe, Mali er et fattig land. Resten har jeg ingen formening om.

Anonymkode: 014a8...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iben og Viola er nydelige. Ira kjenner jeg bare som mannsnavn. Mali liker jeg ikke. Aria er fjollete og Elena unødvendig når man har Helene, Helena, Lene, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iben. Sier som en annen over her, ikke kall barnet ditt ira, det er navnet på en terroristgruppe. 

Anonymkode: a474b...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aria er komisk. Sorry. Vet om en liten jente som heter det, og ville aldri ha sagt det så hun eller andre barn hører det. Men det høres ut som foreldrene har sett for mye "Game of Thrones". I tillegg til at det gir assosiasjoner til ordet "arisk".  

Anonymkode: 38b02...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns alle er fine bortsett fra Elena, som SL tenker jeg det er en deformert versjon av bedre og eldre alternativ. 

Anonymkode: 1ba2f...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viola er nydelig. Elena er også greit. 

Aria er et hundenavn for meg, selv om jeg vet om to små som heter Aria. Når det ikke brukes som hundenavn, er det først og fremst et navn jeg ser på som et guttenavn. Et relativt vanlig navn i enkelte land i Midtøsten. Har møtt mange menn med navnet. 

Iben liker jeg ikke, er ikke glad i navn som går til begge kjønn. Mali er et land og burde forbli det, mens Ira har jeg kun vært borti som guttenavn. Dessuten vil flertallet tenke på Irish Republican Army. 

Anonymkode: 0c7bd...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viola, Iben eller Elena. 

Alt det andre er tøysenavn satt sammen av tilfeldige bokstaver.

Anonymkode: df43e...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aria er komisk. Sorry. Vet om en liten jente som heter det, og ville aldri ha sagt det så hun eller andre barn hører det. Men det høres ut som foreldrene har sett for mye "Game of Thrones". I tillegg til at det gir assosiasjoner til ordet "arisk".  

Anonymkode: 38b02...283

Hvis det skal brukes som navn, må det  i så fall skrives Arja. Da tenker jeg på finske sangere som takker livet. Som har gitt dem så mye.

Anonymkode: df43e...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det skal brukes som navn, må det  i så fall skrives Arja. Da tenker jeg på finske sangere som takker livet. Som har gitt dem så mye.

Anonymkode: df43e...e76

Ja. Det blir litt bedre, men er fortsatt ikke et veldig fint navn.

Anonymkode: 38b02...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, CherryC skrev:

Til nød Ibsen 

Spørs om det blir godtatt som jentenavn :P 

Anonymkode: e5183...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av navnene du foreslår, synes jeg Iben er finest. Elena er fint, men ikke hvis ungen har to norske foreldre. Det er den spanske (og russiske, og sikkert et par andre språk) versjonen av et navn der den vanligste norske versjonen er Helene. Det blir litt som å kalle en norsk unge Carlos i stedet for Karl. 

Anonymkode: 38b02...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av navnene du foreslår, synes jeg Iben er finest. Elena er fint, men ikke hvis ungen har to norske foreldre. Det er den spanske (og russiske, og sikkert et par andre språk) versjonen av et navn der den vanligste norske versjonen er Helene. Det blir litt som å kalle en norsk unge Carlos i stedet for Karl. 

Anonymkode: 38b02...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker faktisk Aria, kjenner ei som heter det. Ellers liker jeg Iben og Elena 🙂. Liker ikke Viola, Ira og Mali i det hele tatt. 

Anonymkode: 7f707...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Emil-Mathias

Anonymkode: f5f27...a97

Stakkars deg, for et kjedelig liv du må ha. Du er rett og slett patetisk!

Anonymkode: 09cd5...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stakkars deg, for et kjedelig liv du må ha. Du er rett og slett patetisk!

Anonymkode: 09cd5...fe9

Jeg har et liv du bare kan drømme om😁

 

BW derimot... Der snakker vi et tragisk liv

Anonymkode: f5f27...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...