Gå til innhold

Min mann gjør meg så ulykkelig..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er galt? Da må du ta grep...snakk med noen som kan hjelpe deg. Du skal ikke ha det slik, alle fortjener å være lykkelig. 

Anonymkode: 4fd23...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da flytter du fra ham!

Anonymkode: 8d53e...3b3

Enig! 
Ett liv har vi! Skal du være ulykkelig resten av livet ditt pga en mann? 

Anonymkode: 21c8d...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Trodde aldri i livet det skulle bli sånn.. 

Anonymkode: 55ef4...826

Så utrolig lite info. Er han utro? Kommer med stygge kommentarer? Slår deg? 

Jeg heller trodde aldri livet skulle bli sånn som det er nå. Men det er jo bare typisk. Det tar den negative veien.

Anonymkode: 9a172...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen. Beklagerseint svar. Det er pga han lager så mye dårlig stemning, tenker det verste om det jeg gjør og sier. Han er litt paranoid. I hele går var han kald mot meg, snakket ikke til meg. Selv om jeg leverer og henter alle barna og lager middag til han kommer hjem. Jeg vasker alle klærene våre og prøver å gjøre alt for å lette for han. En gang kneip han meg i begge armene fordi han var sint. Jeg sitter ofte med klump i halsen og kjenner tårene presser seg på når vi spiser middag og etter at vi har sagt god natt. Det var noe av det...

Anonymkode: 55ef4...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei igjen. Beklagerseint svar. Det er pga han lager så mye dårlig stemning, tenker det verste om det jeg gjør og sier. Han er litt paranoid. I hele går var han kald mot meg, snakket ikke til meg. Selv om jeg leverer og henter alle barna og lager middag til han kommer hjem. Jeg vasker alle klærene våre og prøver å gjøre alt for å lette for han. En gang kneip han meg i begge armene fordi han var sint. Jeg sitter ofte med klump i halsen og kjenner tårene presser seg på når vi spiser middag og etter at vi har sagt god natt. Det var noe av det...

Anonymkode: 55ef4...826

Du må flytte ut. 

Anonymkode: 31f24...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hei igjen. Beklagerseint svar. Det er pga han lager så mye dårlig stemning, tenker det verste om det jeg gjør og sier. Han er litt paranoid. I hele går var han kald mot meg, snakket ikke til meg. Selv om jeg leverer og henter alle barna og lager middag til han kommer hjem. Jeg vasker alle klærene våre og prøver å gjøre alt for å lette for han. En gang kneip han meg i begge armene fordi han var sint. Jeg sitter ofte med klump i halsen og kjenner tårene presser seg på når vi spiser middag og etter at vi har sagt god natt. Det var noe av det...

Anonymkode: 55ef4...826

Dette er ikke bra. Har han forsndret seg markant over kort tid? Eller ligger sånn oppførsel i hans natur? Enten må han få hjelp med denne atferden, eller så må du flytte ut og si at du ikke kan leve med sånn oppførsel.

Anonymkode: dd35c...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvifor gjer du alt det for han? Han misser berre respekten for deg og kjem berre til å behandle seg dårlegare og dårlegare når han ser at du står på pinne for å få han i godt humør.

Når det er sagt så er ein mann som oppfører slik ikkje noko å samle på uansett. Så her vil eg faktisk råde deg til å flytte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...