Gå til innhold

Hvor ofte går gutta til frisøren?


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Håret til mine gutter vokser så fort at det trengs en klipp hver 6 uke. Hvor ofte er deres gutter hos frisøren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver tredje måned mååå det klippes ellers ser han helt forferdelig ut på håret. Helst skulle det ikke gått mer enn to månender før han klipper seg,men så ofte har jeg ikke råd til å gå til frisør med han.

Anonymkode: 15948...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klipper gutta selv ca hver tredje måned. Klipper med maskin i forskjellige lengder på hodet. Kort på sidene og litt lenger på toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min er 15 og han går til frisøren ca en gang i mnd. Han har veldig tykt hår som vokser fort, så det blir fort vanskelig å gjøre noe med det hvis det blir for langt. Han pleier å klippe 3 mm. inntil på den nederste delen av hodet  (hele veien rundt) og ha det lengre oppå. Frisøren tynner som regel ut det oppå hver gang han klipper seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hver tredje måned mååå det klippes ellers ser han helt forferdelig ut på håret. Helst skulle det ikke gått mer enn to månender før han klipper seg,men så ofte har jeg ikke råd til å gå til frisør med han.

Anonymkode: 15948...066

Vi betaler 200 kr til en utlending. Flink og rask 

Anonymkode: 775fe...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipper selv, men er frisør, så det blir vel aldri da....

Har aldri forstått de foreldrene som går til frisøren fordi de vil være fine på håret, men når det kommer til barna kan de se ut som «rakkel» på håret.

Anonymkode: 26955...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...