Gå til innhold

8 dager overtid,men negative tester


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle her, pleier aldri å skrive her, bare lese,men nå er jeg så frustrert. Etter at jeg tok ut hormonspiralen i august fikk jeg en syklus på 28 dager ,i september plutselig ble det til 26 og har vært det siden frem til nå hvor jeg ikke har fått mensen.  Det har alltid vært presist og vart i akkurat 4 dager. Jeg hadde sist mensen 10,11,12,13 desember og vi hadde sex 15,17,19,21 og 22 så annen hver dag i en uke.  Jeg følte eggløsningssmerter den 21. Jeg har bare brukt en app og følgt den. Jeg forventet mensen 5 januar og har fortsatt ikke fått det. Jeg føler at jeg har noen symptomer som ømme bryster, litt kvalme, vondt i korsryggen, ting som jeg elsker blir jeg kvalm av nå som iskaffe, men testen jeg tok ikm dagen og nå på fredag gir meg absolutt ikke noe tydelig svar. Er i uke 5 i dag om jeg er gravid og lurer på om noen har opplevd sen positiv svar. Er veldig frustrert merker jeg. Håper noen kan gi meg litt håp fordi jeg skjønner ikke hvor tante rød er om ikke jeg er gravid.

Anonymkode: b2a1b...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei alle her, pleier aldri å skrive her, bare lese,men nå er jeg så frustrert. Etter at jeg tok ut hormonspiralen i august fikk jeg en syklus på 28 dager ,i september plutselig ble det til 26 og har vært det siden frem til nå hvor jeg ikke har fått mensen.  Det har alltid vært presist og vart i akkurat 4 dager. Jeg hadde sist mensen 10,11,12,13 desember og vi hadde sex 15,17,19,21 og 22 så annen hver dag i en uke.  Jeg følte eggløsningssmerter den 21. Jeg har bare brukt en app og følgt den. Jeg forventet mensen 5 januar og har fortsatt ikke fått det. Jeg føler at jeg har noen symptomer som ømme bryster, litt kvalme, vondt i korsryggen, ting som jeg elsker blir jeg kvalm av nå som iskaffe, men testen jeg tok ikm dagen og nå på fredag gir meg absolutt ikke noe tydelig svar. Er i uke 5 i dag om jeg er gravid og lurer på om noen har opplevd sen positiv svar. Er veldig frustrert merker jeg. Håper noen kan gi meg litt håp fordi jeg skjønner ikke hvor tante rød er om ikke jeg er gravid.

Anonymkode: b2a1b...9d1

Hva mener du?... Enten så er testen positiv, eller så er den negativ. Evt ta en digital. 

Anonymkode: 786e1...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

På meg viser ikke tester positivt før i uke 5-6. Testet fra 2 dager etter forventet mens med negative tester. Tatt tester med jevne mellomrom, senest i forrige uke. Først i går viste testen positivt, uke 6+3. 
Er vel en av de som ikke produserer så mye HCG i starten da 🤷🏻‍♀️😅?

Anonymkode: 5f757...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...