Anonym bruker Skrevet 13. januar 2020 #1 Skrevet 13. januar 2020 Har fått tilbud om å ta over noen billetter men har gutter på 6 og 8, er vel ikke helt i målsonen? Blir det for jentete og barnslig? Anonymkode: 2b4fc...30a
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2020 #2 Skrevet 13. januar 2020 Jeg vil si de er midt i målgruppen. Anonymkode: 3be90...cf6
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2020 #3 Skrevet 13. januar 2020 Ikke for barnslig, og ikke for jentete. Masse for gutta og. Anonymkode: 427e7...afc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå