Gå til innhold

Hvordan ville du gjort det i en realityserie?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville gjort det utrolig dårlig i samtlige! Kasta ut fortere enn svint , vanvittig dårlig underholdning.  

Hadde ikke meldt meg på noen - ser ikke på noen heller... 

Anonymkode: 0cf66...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri blitt med i noe sånt. Det er for pr.kåte mennesker, som tror de er så interessante at andre vil digge dem🙈

Ser ikke på slikt.

Anonymkode: de296...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var en hvor man måtte være lengst alene i en hytte hadde jeg toppa driden.. så lenge jeg hadde hatt en katt, nok garn og en tønne rødvin. 

Anonymkode: 0950d...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det var en hvor man måtte være lengst alene i en hytte hadde jeg toppa driden.. så lenge jeg hadde hatt en katt, nok garn og en tønne rødvin. 

Anonymkode: 0950d...751

Jeg hadde gitt deg god konkurranse der, gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det var en hvor man måtte være lengst alene i en hytte hadde jeg toppa driden.. så lenge jeg hadde hatt en katt, nok garn og en tønne rødvin. 

Anonymkode: 0950d...751

Bytt ut katt med kindle så hadde jeg blitt med, kunne lest et par bøker om strikkingen ble for kjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det var en hvor man måtte være lengst alene i en hytte hadde jeg toppa driden.. så lenge jeg hadde hatt en katt, nok garn og en tønne rødvin. 

Anonymkode: 0950d...751

Nå blander du med «langsom-TV». Der ville jeg for øvrig gitt deg knallhard konkurranse. I tillegg til strikketøy og en hyllemeter med bøker kunne jeg gjerne hatt med nettbrett (ligger beklageligvis svært på etterskudd på viktige Netflix-serier).

 

Anonymkode: 68c8e...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amazing Race kunne jeg tenke meg å være med på. Tenk så mye de opplever av spennende ting rundt om i verden!

Jeg hadde nok røket ut først, da jeg, grunnet en svært alvorlig sykdom, har verken kondis eller armstyrke. Men, skulle kjempet hardt 😁

Anonymkode: 508dd...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde overlevd lengst på farmen av de få jeg kjenner til. Men jeg hadde ikke overlevd lenge. Jeg er en einstøing og liker ikke mennesker rundt meg hele tiden

Anonymkode: 11e22...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ex on the beach. Jeg er venn med alle mine ekser, og syns det kunne være hyggelig å møte dem.

Anonymkode: 0b832...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sosial angst med flere enn 3 mennesker rundt meg samtidig, så en gjeng ekstroverte mennesker og et kamerateam hadde nok tatt livet av meg 🤯

Anonymkode: b07a7...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Twintipp skrev:

Amazing race hadde jeg og mannen blitt med på lett!✋🏼

 

Ja 😁savner det programmet! 

Anonymkode: 73648...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...