Anonym bruker Skrevet 13. januar 2020 #1 Skrevet 13. januar 2020 Jeg mĂžtte han nĂ„r jeg var 17 Ă„r.Han var 28 da.Han var en sĂ„kalt «fin mann i dress» som kunne hjelpe meg pĂ„ vei i min karriere. Jeg beit pĂ„.Det ble fĂžlelser.Vi ble «sammen». Han bodde 2 timers flytur fra meg.Jeg var i «stallen» hans 2 ganger.Det er de 2 gangene vi traff hverandre ilĂžpet av det Ă„ret vi var «kjĂŠrester». Vi holdt kontakt via mld og epost.Det var sjelden han ringte fordi»baby, jeg er opptatt med en klient nÄ»eller»jeg er ikke sĂ„ keen pĂ„ Ă„ snakke i tlf, vi sender mld». Han snakket med store ord og det var ikke mĂ„te pĂ„ hvor glad han var i meg.Men fikk han det ikke som han ville, da ble han skikkelig sur og sendte mld om»Du kan ikke elske meg om du ikke gjĂžr det for meg??»»Du vet, med mitt yrke kan jeg fĂ„ hvem som helst ??» Jeg gjorde alt,jeg var naiv.Jeg lurte tilogmed foreldrene mine. Jeg brukte den lille lĂžnna(jeg var 17 og gikk skole samt.hadde helgejobb)pĂ„ sexleketĂžy og undertĂžy for Ă„ «tilfredsstille» hans syke fantasier.Gjorde jeg ikke det var jeg jo ikke glad i han.Vet ikke hvor mange timer jeg brukte pĂ„ innspilling av videoer og bilder til han, men jeg tok meg i Ă„ grĂ„te ofte nĂ„r jeg gjorde det. Men han var jo glad i meg sa han, han ville ha sex med meg uten kondom for vi skulle jo ha et kjĂŠrlighetsbarn skjĂžnner duđ. Han ville jeg skulle ha sex med en venn av meg og filme det sĂ„ han kunne se pĂ„ at kjĂŠresten sin hadde deilig sex.Jeg gikk til kompisen min og prĂžvde Ă„ overtale han, men da fikk han meg ned pĂ„ jorda og fikk meg til Ă„ innse hvor forskrudd den mannen var. Jeg spurte om han ikke kunne komme Ă„ besĂžke meg, men han hadde aldri «tid», han skulle hit eller dit med jobben, han hadde besĂžk av sĂžsteren sin, moren var syk, broren var syk osv.... Det endte med at jeg bestilte flybilett og alt var ok med han.Dagen fĂžr jeg skulle dra sĂ„ kom det etter flere ubesvarte anrop fra meg» sorry baby, mĂ„ til London med jobb». Jeg fikk ikke svar.Det gikk dager.Flybiletten som jeg hadde spart til gikk rett i dass og han oppfĂžrte seg ogsĂ„ som en dass!!Det var sikkert aldri noe jobb i London eller noe sĂžster som var syk,»sĂžster» som var pĂ„ overnatting sĂ„ vi ikke kunne ringes.Han hadde lurt meg trill rundt! Det var sĂ„ mye mer jeg kunne skrevet her som han gjorde og sa, men jeg kommer til Ă„ grĂ„te om jeg gjĂžr det.Jeg plages enda med tillit og jeg er 31 Ă„r nĂ„!Det gĂ„r utover forholdet til min stakkars snille samboer. Han ble forresten arrestert for seksual forbrytelse i utlandet, interpol var involvert. Jeg er sikker pĂ„ at et forhold med han pĂ„ ekte hadde blitt min ende. MĂ„tte bare fĂ„ det ut, jeg plages endađ Anonymkode: 8d3e9...078
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2020 #2 Skrevet 13. januar 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg mĂžtte han nĂ„r jeg var 17 Ă„r.Han var 28 da.Han var en sĂ„kalt «fin mann i dress» som kunne hjelpe meg pĂ„ vei i min karriere. Jeg beit pĂ„.Det ble fĂžlelser.Vi ble «sammen». Han bodde 2 timers flytur fra meg.Jeg var i «stallen» hans 2 ganger.Det er de 2 gangene vi traff hverandre ilĂžpet av det Ă„ret vi var «kjĂŠrester». Vi holdt kontakt via mld og epost.Det var sjelden han ringte fordi»baby, jeg er opptatt med en klient nÄ»eller»jeg er ikke sĂ„ keen pĂ„ Ă„ snakke i tlf, vi sender mld». Han snakket med store ord og det var ikke mĂ„te pĂ„ hvor glad han var i meg.Men fikk han det ikke som han ville, da ble han skikkelig sur og sendte mld om»Du kan ikke elske meg om du ikke gjĂžr det for meg??»»Du vet, med mitt yrke kan jeg fĂ„ hvem som helst ??» Jeg gjorde alt,jeg var naiv.Jeg lurte tilogmed foreldrene mine. Jeg brukte den lille lĂžnna(jeg var 17 og gikk skole samt.hadde helgejobb)pĂ„ sexleketĂžy og undertĂžy for Ă„ «tilfredsstille» hans syke fantasier.Gjorde jeg ikke det var jeg jo ikke glad i han.Vet ikke hvor mange timer jeg brukte pĂ„ innspilling av videoer og bilder til han, men jeg tok meg i Ă„ grĂ„te ofte nĂ„r jeg gjorde det. Men han var jo glad i meg sa han, han ville ha sex med meg uten kondom for vi skulle jo ha et kjĂŠrlighetsbarn skjĂžnner duđ. Han ville jeg skulle ha sex med en venn av meg og filme det sĂ„ han kunne se pĂ„ at kjĂŠresten sin hadde deilig sex.Jeg gikk til kompisen min og prĂžvde Ă„ overtale han, men da fikk han meg ned pĂ„ jorda og fikk meg til Ă„ innse hvor forskrudd den mannen var. Jeg spurte om han ikke kunne komme Ă„ besĂžke meg, men han hadde aldri «tid», han skulle hit eller dit med jobben, han hadde besĂžk av sĂžsteren sin, moren var syk, broren var syk osv.... Det endte med at jeg bestilte flybilett og alt var ok med han.Dagen fĂžr jeg skulle dra sĂ„ kom det etter flere ubesvarte anrop fra meg» sorry baby, mĂ„ til London med jobb». Jeg fikk ikke svar.Det gikk dager.Flybiletten som jeg hadde spart til gikk rett i dass og han oppfĂžrte seg ogsĂ„ som en dass!!Det var sikkert aldri noe jobb i London eller noe sĂžster som var syk,»sĂžster» som var pĂ„ overnatting sĂ„ vi ikke kunne ringes.Han hadde lurt meg trill rundt! Det var sĂ„ mye mer jeg kunne skrevet her som han gjorde og sa, men jeg kommer til Ă„ grĂ„te om jeg gjĂžr det.Jeg plages enda med tillit og jeg er 31 Ă„r nĂ„!Det gĂ„r utover forholdet til min stakkars snille samboer. Han ble forresten arrestert for seksual forbrytelse i utlandet, interpol var involvert. Jeg er sikker pĂ„ at et forhold med han pĂ„ ekte hadde blitt min ende. MĂ„tte bare fĂ„ det ut, jeg plages endađ Anonymkode: 8d3e9...078 SkjĂžnner godt at du plages med det â€ïžÂ Har du vurdert Ă„ fĂ„ snakket med en profesjonell om det? FĂ„ nĂžstet opp i tankene og klare Ă„ skille fortid fra nĂ„tid. Og forstĂ„ at dette ikke er noe du kan noe for, ikke noe du trenger Ă„ bruke energi pĂ„ Ă„ tenke pĂ„ â€ïžÂ Anonymkode: a7ef7...e00
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2020 #3 Skrevet 13. januar 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: SkjĂžnner godt at du plages med det â€ïžÂ Har du vurdert Ă„ fĂ„ snakket med en profesjonell om det? FĂ„ nĂžstet opp i tankene og klare Ă„ skille fortid fra nĂ„tid. Og forstĂ„ at dette ikke er noe du kan noe for, ikke noe du trenger Ă„ bruke energi pĂ„ Ă„ tenke pĂ„ â€ïžÂ Anonymkode: a7ef7...e00 Har ikke snakket med noen om det, men jeg det har endret helt pĂ„ mĂ„ten jeg tenker og ser folk pĂ„.Jeg stoler ikke pĂ„ noen.Jeg er alltid pĂ„ vakt.Var et lett bytte i flere Ă„r etter denne episoden sĂ„ har blitt utnyttet nok. skjĂžnner egentlig ikke at det skal plage meg sĂ„ mange Ă„r etter, men det gjĂžr det...đ Anonymkode: 8d3e9...078
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2020 #4 Skrevet 13. januar 2020 Det var utrolig mange varsellamper fÞr dere ble sammen. Folk som bruker «baby» og div store ord bÞr man vÊre obs pÄ Anonymkode: c2cb1...b13
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2020 #5 Skrevet 13. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det var utrolig mange varsellamper fÞr dere ble sammen. Folk som bruker «baby» og div store ord bÞr man vÊre obs pÄ Anonymkode: c2cb1...b13 Hvor blÄst kan man bli? Glem det, du sprenger uansett skalaen. Hi var 17 Är! Et barn! Anonymkode: 17b75...341
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2020 #6 Skrevet 13. januar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor blÄst kan man bli? Glem det, du sprenger uansett skalaen. Hi var 17 Är! Et barn! Anonymkode: 17b75...341 Ja akkurat fylt 17 sÄ jeg var bare et barn enda.I dag hadde jeg aldri falt for det.Men ung og naiv jente som mÞter en erfaren mann i dress, da er det ikke sÄ enkelt uten erfaring. Anonymkode: 8d3e9...078
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2020 #7 Skrevet 13. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja akkurat fylt 17 sÄ jeg var bare et barn enda.I dag hadde jeg aldri falt for det.Men ung og naiv jente som mÞter en erfaren mann i dress, da er det ikke sÄ enkelt uten erfaring. Anonymkode: 8d3e9...078 Men da er trÞsten at du var ung og naiv Anonymkode: c2cb1...b13
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2020 #8 Skrevet 13. januar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men da er trĂžsten at du var ung og naiv Anonymkode: c2cb1...b13 Ja var det, bare synd voksne folk skal utnytte ungjenter. Anonymkode: 8d3e9...078
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ