Gå til innhold

Ny helsesøster og kjeft på kontroll...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt på å tørne.. 

Hun kjeftet fordi 4åringen vår bruker smokk, vår syke 4åring som har mer enn nok med andre ting akkurat nå... Fader, tok med barnet og gikk🙈🙈🙈🙈

Anonymkode: b1a5a...41f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Holdt på å tørne.. 

Hun kjeftet fordi 4åringen vår bruker smokk, vår syke 4åring som har mer enn nok med andre ting akkurat nå... Fader, tok med barnet og gikk🙈🙈🙈🙈

Ja på tide å slutte 👍♥️

Anonymkode: a03c3...9fd

Skrevet

Det hjalp sikkert barnet ditt at du tørnet og gikk.

Anonymkode: 0771b...282

Skrevet

Holdt på, det står virkelig ikke at jeg gjorde det! 
kreftdiagonosen i fjor vår satte en stopper for smokkeslutt. Har nettopp blitt 4. 

Skrevet

Helsesøster har virkelig misforstått jobben sin hvis hun kjefter på folk. Hun kan gi råd, anbefalinger og forklare risiko og prate med folk om hvorfor de gjør slik de gjør, men kjefte skal hun ikke gjøre.

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

kreftdiagonosen i fjor vår satte en stopper for smokkeslutt. Har nettopp blitt 4. 

Dette synes jeg hennes overordnede bør få høre om. 

Anonymkode: 2dec6...72b

Skrevet

Enig med to siste, helsesøster skal gi råd og anbefalinger og ha en dialog med foreldre, men ikke kjefte.

Med tanke på ditt barns historie ville jeg brakt hennes oppførsel videre til leder.

Anonymkode: 0cad2...871

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis barnet ditt trenger smokketryggheten litt til så er det greit ❤️ og spesielt i deres situasjon. ❤️Har et veldig engstelig barn som brukte smokk til mnd før hun ble 4 år. Mens lillebror sier selv at han er ferdig nå, han er 3 år og 3 mnd. 

Jeg vet at man vil at barn skal slutte med smokk ved 3 års alder pga tale og tenner. Men om dere bruker smokken noen mnd til så går det bra. Prøve å finne en annen ting som kan trøste ❤️

Anonymkode: 238c8...c17

Skrevet
7 timer siden, Pobie skrev:

Helsesøster har virkelig misforstått jobben sin hvis hun kjefter på folk. Hun kan gi råd, anbefalinger og forklare risiko og prate med folk om hvorfor de gjør slik de gjør, men kjefte skal hun ikke gjøre.

Problemet er vel også at mange tolker råd, anbefalinger og klargjøring av risiko som kjeft. Folk flest vil ikke at noen skal stille spørsmål ved valgene de tar.

Anonymkode: 1ad22...f45

Skrevet

Hva mener du med kjeft? Jeg har virkelig aldri hørt voksne mennesker kjefte på voksne mennesker jeg.

I ditt tilfelle ville jeg bare sagt til helsesøster at jeg vet det er anbefalt å slutte med smokk litt tidligere, men barnet vårt trengte den trøsten og tryggheten gjennom kreftbehandlingen så vi valgte å ikke ta den kampen da. Vi skal nok slutte vi også.... 

Så hadde jeg spurt om det var noe annet hun ville ta opp. 

Anonymkode: 3b69e...ce7

Skrevet

Er det mulighet for at du har tatt råd og veiledning som kjeft og noe sårende? Da siden du har ei datter som er syk? 

Anonymkode: bccda...54b

Skrevet

Aldri hørt en helsesøster kjefte. Kanskje gi noen råd og gi beskjed. Men kjefte. Virker useriøst og ville da meldt hun inn til fylkesmannen 

Anonymkode: a03c3...9fd

Skrevet

Så bra at helsesøstre fremdeles tør å si noe, selv om foreldre som deg tar alt i verste mening. 

Anonymkode: d5519...e4b

Skrevet

Dette hadde jeg absolutt tatt videre. 

Anonymkode: 30aea...100

Skrevet

Hvordan kjeft fikk du? 

Det er stor forskjell på saklig informasjon om at det er på tide å slutte, at det kan skade tennene osv og utskjelling.

Anonymkode: 4d9bf...6bf

Skrevet

*helsesykepleier* 

Anonymkode: b6489...a90

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

*helsesykepleier* 

Anonymkode: b6489...a90

Helsesøster.

Anonymkode: f08fb...275

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helsesøster.

Anonymkode: f08fb...275

Nei nå erdet ikke noe som heter helsesøster lengre, det heter helsesykepleier.

Anonymkode: b17de...691

Skrevet

Du er mor og du bestemmer over ditt barn. Om hun vet at barnet er syk (noe jeg vil anta at hun gjør) og kjefter på grunn av noe så trivielt som bruk av smokk hadde jeg blitt rasende. Om smokk er det hun trenger nå, så må det være greit. Er ikke en kamp som er viktig å ta nå. God bedring til jenta di❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...