Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #1 Skrevet 12. januar 2020 Skal ha noen «nye venninner» på lønsj til uken. Noen som har forslag til hva jeg kan servere? Helst ikke for tidkrevende og komplisert! Tenker å servere makroner til dessert ... Anonymkode: c1eaa...343
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #2 Skrevet 12. januar 2020 Og, før de som MÅ kommentere rettskriving svarer 😂😂, jeg vet det ikke skal skrives med ø. Men det er min lille protest mot gaid, sørvis og skvåsj. Anonymkode: c1eaa...343
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #3 Skrevet 12. januar 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal ha noen «nye venninner» på lønsj til uken. Noen som har forslag til hva jeg kan servere? Helst ikke for tidkrevende og komplisert! Tenker å servere makroner til dessert ... Anonymkode: c1eaa...343 Varme rundstykker m hjemmelaget pesto, ost og div annet godt pålegg? En slags tapas- lunsj 😉 Anonymkode: 81dbd...3a0
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #4 Skrevet 12. januar 2020 Pai med spinat og fetaost, med en grønn salat og hvitløksdressing. Anonymkode: 038dc...10e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå