GÃ¥ til innhold

Tips til MYKT sengesett? 😃


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger nytt, 220 lang dyne. Kom gjerne med merke og navn. Ikke flanell. Kan gjerne koste litt, er så sjelden jeg må kjøpe nytt så kan spandere på meg selv et litt dyrere også.

Anonymkode: 01976...715

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De dyrere de har på Kid for tiden synes jeg er veldig myke. Koster rundt 750 kr for en dyne som er 140 x 220. Har også et fra samme merke som er i lin, det er også forbausende mykt og behagelig (jeg trodde det ville være litt hardt, men tok veldig feil).

Anonymkode: da75c...200

Skrevet

Egyptisk bomull og organisk bomull er veldig myke. Vi kjøper på KID, de koster litt da, så kjøper helst når de har 50 % på sengetøy. Da får vi to sett til 700-800 kr. 

Anonymkode: d25d0...802

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De dyrere de har på Kid for tiden synes jeg er veldig myke. Koster rundt 750 kr for en dyne som er 140 x 220. Har også et fra samme merke som er i lin, det er også forbausende mykt og behagelig (jeg trodde det ville være litt hardt, men tok veldig feil).

Anonymkode: da75c...200

Takk for tips 😃

Anonymkode: 01976...715

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Egyptisk bomull og organisk bomull er veldig myke. Vi kjøper på KID, de koster litt da, så kjøper helst når de har 50 % på sengetøy. Da får vi to sett til 700-800 kr. 

Anonymkode: d25d0...802

Da sjekker jeg ut KID 😃

Anonymkode: 01976...715

Skrevet

KID har ofte salg ellers kan du jo slå på stortromma og kjøpe lexington sengetøy det er i en klasse for seg. Anbefaler å kjøpe på outletten da er det noe billigere.

Anonymkode: dd06b...5a9

Skrevet

Jeg liker sateng veldig godt. Ofte tilbud på Princess.

Anonymkode: cbce3...098

Skrevet

Kommer ikke an på merke, men på hvordan du vasker det. 

Anonymkode: 62b2f...ec4

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for tips 😃

Anonymkode: 01976...715

Forresten, et tips... ikke vask sengetøyet (dyne og putetrekk) sammen med annet enn helt glatte laken. Vaskes det sammen med frottelaken eller jersey eller håndklær så får de nupper mye raskere. Etter jeg omsider fant ut dette har jeg ikke fått en nupp på noen av sengeklærne mine :)

Anonymkode: da75c...200

Skrevet

Turiform har nydelig sengetøy! Personlig hater jeg sateng, det er kaldt og glatt og ubehagelig. Egyptisk bomull er fint. Har tenkt å prøve lin når det blir varmere, har skjønt at det er behagelig. Nå på vinteren synes jeg flanell er best. Jepp, bestemte sengetøy-meninger😆

Anonymkode: b4419...fc6

Skrevet

Jeg elsker ekstra fin bomull fra Høie. Liker heller ikke sateng

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...