Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #1 Skrevet 12. januar 2020 Jeg har en person som jeg lurer på om ikke er venn med meg på Snap lenger, lang historie, men jeg ønsker ikke å spørre vedkommende og jeg er ikke så god på dette med snap heller. Jeg la til vedkommende for en tid tilbake og vedkommende la til meg tilbake. Jeg kan fortsatt se vedkommende sine bragder og snapscore og ser vedkommende på vennelista mi. Betyr det at vi er venner da, eller kan vedkommende likevel ha slettet eller blokkert meg? Anonymkode: 11e21...3e6
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #2 Skrevet 12. januar 2020 Prøv å snap et tilfeldig bilde, hvis det vises som grått og ikke rødt på sendt er dere ikke venner lengre. Anonymkode: 3852a...c64
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #3 Skrevet 12. januar 2020 Hvis du ser snapscoren til vedkommende så er dere venner. Anonymkode: 3d8d5...b29
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #4 Skrevet 12. januar 2020 Det står levert på den siste Snap jeg sendt for en tid tilbake, det betyr vel at den ikke har blitt åpnet?. Jeg tror at vedkommende har byttet til en annen profil og bare latt den gamle bli stående slik at det ikke skal merkes at jeg blir avvist, men jeg tørr ikke å spørre eller legge til den nye. Er litt såret, han kunne jo bare latt være å legge meg til tilbake hvis han ikke var interessert i å være venner.... Anonymkode: 11e21...3e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå