laminas Skrevet 12. januar 2020 #1 Skrevet 12. januar 2020 Hei, er det noen her som er i et forhold til en mann/dame som har en fetisj, eller som har dette selv? Tenker ikke på folk som har en ting de tenner litt ekstra på, men de som har en fetisj som må være med i den seksuelle akten, for at det i det heletatt skal bli sex. Hvordan påvirker dette forholdet, hvis det kun er en av dere som har denne fetisjen?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #2 Skrevet 12. januar 2020 Man må ta et valg, om man kan leve med den eller ei. Og om man elsker mannen nok til å delta i fetisjen. Hvis ikke, gå videre. Ikke gjør noe du er ukomfortabel med Anonymkode: 341a2...d13
laminas Skrevet 12. januar 2020 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man må ta et valg, om man kan leve med den eller ei. Og om man elsker mannen nok til å delta i fetisjen. Hvis ikke, gå videre. Ikke gjør noe du er ukomfortabel med Anonymkode: 341a2...d13 Jeg er ikke ukomfortabel med dette, men jeg lurer litt på hva som foregår i hodet til den personen som har fetisjen. Om det er kun den "tingen" han/hun tenner på. Om partneren til den som har fetisjen føler seg som en "ting", eller om han/hun føler seg inkludert og verdsatt.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #4 Skrevet 12. januar 2020 Jeg har hatt det og det var ingen problem for meg. Her ble fetisjen ett krydder, så i hverdagen var det gammeldags sex og innimellom kryddret vi den litt opp. Om det hadde vært en fetisj jeg ikke hadde klart å leve med og han måtte ha den, så hadde nok kanskje ikke vårt forhold vart. Men vi snakket om det og løsningen kom uten at vi egentlig la noen løsning sammen, det bare ble slik og begge var fornøyde. Anonymkode: 33653...39b
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #5 Skrevet 12. januar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har hatt det og det var ingen problem for meg. Her ble fetisjen ett krydder, så i hverdagen var det gammeldags sex og innimellom kryddret vi den litt opp. Om det hadde vært en fetisj jeg ikke hadde klart å leve med og han måtte ha den, så hadde nok kanskje ikke vårt forhold vart. Men vi snakket om det og løsningen kom uten at vi egentlig la noen løsning sammen, det bare ble slik og begge var fornøyde. Anonymkode: 33653...39b Hva var fetisjen? Anonymkode: 7b146...eb0
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #6 Skrevet 12. januar 2020 2 timer siden, laminas skrev: Hei, er det noen her som er i et forhold til en mann/dame som har en fetisj, eller som har dette selv? Tenker ikke på folk som har en ting de tenner litt ekstra på, men de som har en fetisj som må være med i den seksuelle akten, for at det i det heletatt skal bli sex. Hvordan påvirker dette forholdet, hvis det kun er en av dere som har denne fetisjen? Absolutt alle har en fetisj, men der er ikke alle som vet hva det er... Anonymkode: a75bd...e1e
laminas Skrevet 12. januar 2020 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2020 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Absolutt alle har en fetisj, men der er ikke alle som vet hva det er... Anonymkode: a75bd...e1e Her er det ikke det at det han tenner på er for rart, eller sært eller noe, men for min del er jeg mer interessert i de som har vært i et forhold til noen som "må" ha det for å tenne. Jeg føler at disse tingene han tenner på alltid må være med oss når vi har sex. Enten at jeg må bruke det, eller at han må snakke om det, eller ha rollespill. Er det sånn at de med en sterk fetisj kun vil ha sex/tenner på partneren sin hvis de har med "gjennstandene" på et eller annet plan. Ble litt rot dette, men det er en så sammensatt fetisj, så er vanskelig å få frem helheten. Jeg tenker på det at jeg er redd for at jeg kun er en rekvisitt, og at det egentlig er tinga han tenner på..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #8 Skrevet 12. januar 2020 Min mann tenner veldig på trekant. Jeg har vært åpen, etterhvert jattet med fordi hans tenning tenner meg. Og etter to år så har jeg blitt helt knekt. Nettopp fordi jeg har gått fra å føle emg mer enn bra nok til å oppleve at sexlivet vårt ikke kan gå tre uker uten at en konkret person eller søken etter en skal delta i sexlivet vårt. Som du skriver, har jeg opplevd at han ikke kan tenne på meg uten denne tredje «personen». Dermed har fetisjen som før var helt tålelig, blitt noe jeg har fått fullstendig fnatt av og har begynt å tenke «å nei» når han initierer sex, mistet helt tenningen og alle egne fantasier osv. Fått skikkelig lav selvtillit og gnagd meg inn i et hjørne hvor jeg har tenkt at jeg ikke kan si fra at han må dra til helvete med trekanten sin, for da knuser jeg tenningen hans og vitaliteten i sexlivet vårt og hvem vet, kanskje risiko for utroskap osv. Rakna for meg i julen og jeg sa alt i tårevått sammenbrudd. Han aksepterte helt fint og var lei seg for at han har pushet så mye. Så. Ikke la noens fetisj ødelegge for deg og dere. Anonymkode: ba9b9...6b6
laminas Skrevet 12. januar 2020 Forfatter #9 Skrevet 12. januar 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min mann tenner veldig på trekant. Jeg har vært åpen, etterhvert jattet med fordi hans tenning tenner meg. Og etter to år så har jeg blitt helt knekt. Nettopp fordi jeg har gått fra å føle emg mer enn bra nok til å oppleve at sexlivet vårt ikke kan gå tre uker uten at en konkret person eller søken etter en skal delta i sexlivet vårt. Som du skriver, har jeg opplevd at han ikke kan tenne på meg uten denne tredje «personen». Dermed har fetisjen som før var helt tålelig, blitt noe jeg har fått fullstendig fnatt av og har begynt å tenke «å nei» når han initierer sex, mistet helt tenningen og alle egne fantasier osv. Fått skikkelig lav selvtillit og gnagd meg inn i et hjørne hvor jeg har tenkt at jeg ikke kan si fra at han må dra til helvete med trekanten sin, for da knuser jeg tenningen hans og vitaliteten i sexlivet vårt og hvem vet, kanskje risiko for utroskap osv. Rakna for meg i julen og jeg sa alt i tårevått sammenbrudd. Han aksepterte helt fint og var lei seg for at han har pushet så mye. Så. Ikke la noens fetisj ødelegge for deg og dere. Anonymkode: ba9b9...6b6 Virker som at den fetisjen er ekstra vanskelig i et parforhold, hvis man ikke begge tenner fullt og helt på trekant. Føler med deg, og håper du får det godt. Mannen min tenner kun på ting, som støvletter, spesielle rollefigurer han har lagd i forholdet (som jeg spiller), og diverse småting, og i seg selv er ikke dette et problem, for jeg er en åpen og nysgjerrig person av natur, men jeg har tenkt en del, og lagt merke til at dette alltd er med oss, på en eller annen måte, når det kommer til sex. Han har også vært åpen, og fortalt (etter at jeg har spurt), at han ikke nødvedigvis tenner på min seksuelle nytelse, eller at han er "ego" når det kommer til sex, nytelse og det som hører med. Vi kan snakke åpent om dette, og han vet jeg skriver et innlegg om dette, for vi er begge nysgjerrige på om det er sånn det er å være i et forhold med en som har en utpreget fetisj, eller om han er "spesiell"
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #10 Skrevet 12. januar 2020 35 minutter siden, laminas skrev: Virker som at den fetisjen er ekstra vanskelig i et parforhold, hvis man ikke begge tenner fullt og helt på trekant. Føler med deg, og håper du får det godt. Mannen min tenner kun på ting, som støvletter, spesielle rollefigurer han har lagd i forholdet (som jeg spiller), og diverse småting, og i seg selv er ikke dette et problem, for jeg er en åpen og nysgjerrig person av natur, men jeg har tenkt en del, og lagt merke til at dette alltd er med oss, på en eller annen måte, når det kommer til sex. Han har også vært åpen, og fortalt (etter at jeg har spurt), at han ikke nødvedigvis tenner på min seksuelle nytelse, eller at han er "ego" når det kommer til sex, nytelse og det som hører med. Vi kan snakke åpent om dette, og han vet jeg skriver et innlegg om dette, for vi er begge nysgjerrige på om det er sånn det er å være i et forhold med en som har en utpreget fetisj, eller om han er "spesiell" Spm er jo heller, hadde han hatt samme nytelse av sexen om det IKKE var med deg, men med en helt random person som spilte disse rollene? For om svaret er ja på det, så er det rollen, og ikke deg, han vil ha. Da blir jo du en statsit i hans sex-liv... Anonymkode: 0f027...db8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå