Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #1 Skrevet 12. januar 2020 Jeg var på zumba i går, har endelig funnet et treningsform som jeg liker. Men plutselig snudde en dame seg og spurte med et rart ansiktsuttrykk om jeg ville bytte plass med henne. Hun stod litt foran meg til høyre. Det var midt i en sang, så jeg bare nikket og byttet plass. Så var det drikkepause, og jeg spurte vennlig om jeg hadde kommet i veien for henne. Da svarte hun dritsurt: «Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke bare står foran, hvis det er det du vil!» Jeg svarte «beklager, det var virkelig ikke meningen». Hun fortsatte like sur: «Jeg skjønner det ikke, du kan jo bare stille deg fremst, hvis du vil stå fremst?!» Jeg gjentok: «Beklager, jeg vil ikke stå fremst, det var ikke meningen». Damen FORTSETTER: «Du presser deg bare lengre og lengre frem!» Jeg beklaget meg nok en gang, og måtte runde av, da pausen var over. Men jeg skjønner egentlig ingenting. Jeg var virkelig ikke i nærheten av henne! Jeg kan fint ha bevegd meg lengre frem ved et uhell, det er litt vanskelig å holde plasseringen sin. Men hvorfor kan hun ikke bare si det på en fin måte da?? Det er jo lov å si ifra høflig. Jeg ble faktisk litt lei meg, jeg synes ikke det er noe hyggelig å få kjeft av en fremmed dame. Hva synes dere om dette? Anonymkode: f8528...ffa
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #2 Skrevet 12. januar 2020 Pms? Lenge siden hun fikk seg noe?Hvem vet, drit i hele dama... Anonymkode: b559d...571
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #3 Skrevet 12. januar 2020 Før ville jeg reagert som det du gjør. Nå ville jeg beklaget om jeg uten å merke det hadde kommet litt for nært henne, men spurt henne hva det egentlige problemet hennes er. Dette er noe som ofte naturlig skjer når man trener i gruppe, og at jeg ville sagt at hun bør snakke litt mer vennlig til omgivelsene sine når hun selv velger å delta i gruppetrening. Deltar man på slike treninger så må man kunne oppføre seg, det kan tydeligvis ikke hun. Det er ikke ditt problem, det er hun som har problemer på et eller annet annet område i livet. Dette er jo et kjent fenomen, og ofte er det jo en dominoeffekt. Noen kommer gjerne nærmere en som flytter seg litt, den den kommer nærmere flytter seg litt, neste kommer litt nærmere deg, du flytter deg litt unna, så flytter andre seg unna igjen. Jeg har sagt fra til instruktør et par ganger i pause at han/hun bør minne folk på holde plassene sine og å utnytte plassen bakover slik at det ikke blir for trangt fremover - det har hjulpet. Jeg ville møtt litt tidlig neste gang og sagt at instruktør bør passe på dette, og nevne episoden fra sist som du oppfattet som unødvendig krass fra den andre. Anonymkode: a590f...0a0
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #4 Skrevet 12. januar 2020 Jeg hadde nok også vært sur om jeg hadde trena zumba. 🤷🏼♀️🙄 Men hun der hørtes ikke riktig navla ut. Ignorer og pass på å unngå å stå i nærheten av zurba-dama neste gang! Anonymkode: 5d1cc...b11
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #5 Skrevet 12. januar 2020 Hvorfor beklager du når du ikke har gjort noe? Anonymkode: fa261...baf
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #6 Skrevet 12. januar 2020 Takk for støtte 😊 Jeg beklager for å være høflig, forsøke å ikke lage noe drama.. Anonymkode: f8528...ffa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå