GÃ¥ til innhold

Hvorfor kan han ikke bare....?🤯

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gang i uka står han opp med minstejenta, men han gjør ikke mye for at jeg skal få sove videre.Soveromsdøra åpen, lys på i gangen, han går opp å setter seg på pc/tlf og jenta leker og styrer på rommet ved siden av meg.Han kunna gitt meg liiitt hvile.

Hun hadde enda pysj på når jeg stod opp(jeg venta to timer, fikk ikke sove, men tenkte jeg iallefall skulle slappe litt av).

Er det bare jeg som har en håpløs fyr?🤔

Anonymkode: b4c62...d44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du bedt ham lukke døra?

Anonymkode: 70916...60f

Skrevet

Hva med å si disse tingene til ham, ikke til oss? For det han gjør er jo ikke å «stå opp med barnet». Barnet står opp og han står opp. Men han tar ikke noe ansvar. Det er slapt, og dårlig gjort mot dere andre!

Anonymkode: 8eadd...ea0

Skrevet

Men du må jo si fra?

Å gå i pysjen lenge en søndagsmorgen er ikke ille, men å ikke skjerme deg fra lys og bråk er jo bare idiotisk. 

Snakk med mannen din du, det er nok det eneste som hjelper ;) 

Anonymkode: 2ae8a...878

Skrevet

Men, altså, er han helt dum? Han forstår selvfølgelig at hvis du skal få sove litt lenger så kan ikke døren stå åpen.

Foreslår at du gjør akkurat det samme når han skal sove lenger. Konsekvent!

Og så ville jeg tatt en samtale om hva det betyr å stå opp med barnet. Hvis han, etter at du står opp, da tar ansvar for å vaske og kle barnet, da hadde det vært greit å drøye i pysj, tenker jeg. Men om han ikke gjør det bare fordi han ikke gidder, da er det på tide med stor oppvask.

Noe sier meg at det er flere områder denne mannen ikke stiller opp?

Anonymkode: f7e6a...bdd

Skrevet

Jeg kom hjem fra nattevakt kl 11 i dag, og alle barna satt i pysj på hver sin skjerm. De burde vært ute! Tafatt mann ja. 

Anonymkode: 0e4e8...2f5

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kom hjem fra nattevakt kl 11 i dag, og alle barna satt i pysj på hver sin skjerm. De burde vært ute! Tafatt mann ja. 

Anonymkode: 0e4e8...2f5

Kl 11 en søndag er det virkelig helt innafor å slappe av inne. 

Overlater du barna til far må du også godta at han gjør ting annerledes enn deg. 

Anonymkode: 2ae8a...878

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...