Gå til innhold

Datter på 18 som kler seg vulgært...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si, eller bare la hun gå som hun vil. Men alle buksene hun har, drar hun skikkelig opp slik at det blir en veldig synlig "cameltoe". Hun bruker heller ikke BH til tross for store pupper, så hun overlater ikke så mye til fantasien. Ser også det er flere av venninnene hennes som går rundt slik. Men liker ikke at min datter går slik, bør jeg si noe? 

Anonymkode: ade7e...e7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mote nå 👍

Anonymkode: 330df...736

Skrevet

Vi brukte bukser med megalavt liv, med stringtrusekanten synlig og trange magetopper. Buksene skulle helst være litt gjennomsiktige også. 

Skulle tatt seg ut om mamma hadde prøvd å styre påkledningen min på den tiden. 

Anonymkode: 82e86...f65

Skrevet

Ja, husker den tiden, selv er jeg litt eldre, så gikk aldri slik selv. Men å se sin egen datter gå rundt med pintrange bukser med cameltoe, og pupper som disser voldsomt har jeg virkelig et problem med... Men bør vel bare holde munn... 

Ts

Skrevet

Hun er 18... La henne finne ut av dette selv. 😊 Blir bare rart hvis du kommenterer. 

Anonymkode: a3bf9...4fe

Skrevet

Det er for sent å ville lære henne sømmelighet i en alder av 18. Du burde ikke ha sovet i timene på veien hit. 

Skrevet

Jeg hadde sagt noe! Høres jo virkelig ikke pent ut😂🤭

Anonymkode: db419...b58

Skrevet
41 minutter siden, gale damen skrev:

Det er for sent å ville lære henne sømmelighet i en alder av 18. Du burde ikke ha sovet i timene på veien hit. 

Mulig, men det kom litt brått på... 

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde sagt noe! Høres jo virkelig ikke pent ut😂🤭

Anonymkode: db419...b58

Nei, er ikke spesielt pent, selv om de er slanke og unge, er vulgært... 

Ts

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke hva jeg skal si, eller bare la hun gå som hun vil. Men alle buksene hun har, drar hun skikkelig opp slik at det blir en veldig synlig "cameltoe". Hun bruker heller ikke BH til tross for store pupper, så hun overlater ikke så mye til fantasien. Ser også det er flere av venninnene hennes som går rundt slik. Men liker ikke at min datter går slik, bør jeg si noe? 

Nei. Det bør du vel ikke. Hvorfor skal jenter slut-shames bare fordi de har en kropp som synes? 

Anonymkode: 82229...783

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Mulig, men det kom litt brått på... 

Nei, er ikke spesielt pent, selv om de er slanke og unge, er vulgært... 

Ts

«Vulgært» er jo din personlige vurdering ut fra et verdensbilde der pene piker skal være dydige og tekkelige.

Skrevet

Hvorfor er det vulgært å ikke bruke bh? Jeg skjønner ikke helt det der. Det er jo slik kroppen hennes er. Synes den trenden er helt super! 

Anonymkode: a3eb6...bc5

Skrevet

Har hun ikke en far som kan slå i bordet her da ?  Du er tydeligveis altfor tafatt og konfliktsky.

Anonymkode: e20e8...002

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har hun ikke en far som kan slå i bordet her da ?  Du er tydeligveis altfor tafatt og konfliktsky.

Har ingenting med konfliktskyhet å gjøre, men her vurderer jeg. Skal jeg henne gå sånn, eller bør jeg si noe. 

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Det bør du vel ikke. Hvorfor skal jenter slut-shames bare fordi de har en kropp som synes? 

Er forøvrig litt enig i dette som er skrevet her... 

Ts

Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Hun trenger sikkert høre at mor ikke er enig i hennes valg, bare for å føle at hun bestemmer selv.

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis min far hadde slått i bordet og sagt at jeg kledde meg «vulgært» som attenåring, hadde det ødelagt vårt forhold på livstid. En far som liksom skal beskytte sin datters dyd - det blir feil på så mange måter at jeg ikke kan begynne å forklare hvorfor.

Skrevet

Jeg hadde sagt noe. Dreier seg ikke om slutshaming men om å bli oppfattet på riktig måte. Ønsker ikke at datteren min kler seg veldig upassende eller vulgært og ja det finnes grenser

Skrevet

Veiled. 

Cameltoe er ikke mote. Det er vulgært uansett tid og situasjon

Anonymkode: c3f24...76b

Skrevet

Herregud, så merkelige dere er. Det er en KROPP! At dere seksualiserer barn er deres eget personlige problem. Barn skal ikke trenge å skjule seg fordi voksne folk ikke klarer å la være å tenke koffert. 

Hadde noen kommet til meg og sagt at jeg måtte kle på meg bh fordi puppene disset hadde jeg ledd dem oppi trynet. Jeg velger selv hvor mange og hvilke plagg jeg ønsker å ha på meg. 

Anonymkode: 3c8c1...1f9

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, så merkelige dere er. Det er en KROPP! At dere seksualiserer barn er deres eget personlige problem. Barn skal ikke trenge å skjule seg fordi voksne folk ikke klarer å la være å tenke koffert. 

Hadde noen kommet til meg og sagt at jeg måtte kle på meg bh fordi puppene disset hadde jeg ledd dem oppi trynet. Jeg velger selv hvor mange og hvilke plagg jeg ønsker å ha på meg. 

En 18-åring er ikke et barn. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

En 18-åring er ikke et barn. 

Seriøst? Hvis hun er MYNDIG er det i hvert fall ikke deres business. 

Skrevet

Barn? Hun er 18! Med en kvinnekropp hun føler for å vise alt hun kan ( med klær på)  jeg hadde sagt noe. Hun lar jo folk få en viss oppfatning av henne da men slike klær. Og cameltoe bukser er helt grusomt! 

Anonymkode: 490ef...088

Skrevet

Min datter brukte mye sminke og hadde sånne magetopper når hun var 18-19. Nå er hun 21 og ser på bilder fra den tiden og sier: herregud, gikk jeg virkelig sånn og du sa ikke noe. Jeg bare svarer: hadde du forandret stil selv om jeg hadde sagt noe? Nei, sa hun 🤣

Anonymkode: b9459...1e7

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min datter brukte mye sminke og hadde sånne magetopper når hun var 18-19. Nå er hun 21 og ser på bilder fra den tiden og sier: herregud, gikk jeg virkelig sånn og du sa ikke noe. Jeg bare svarer: hadde du forandret stil selv om jeg hadde sagt noe? Nei, sa hun 🤣

Anonymkode: b9459...1e7

Ja, ikke sant😄 Sier jeg noe, komme hun sannsynligvis ikke til å endre på noe. 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...