Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #1 Skrevet 12. januar 2020 Hva gjorde dere, utover det å gå på strand og å bade? Finnes det noe kulturelt som en bør få med seg? Er det bare turister, eller er det mulig å få opplevd noe av Spania? Tips til gode spisesteder? Både med og uten barn. Vi reiser med svigers, så hadde vært kjekt å tatt en tur ut😉. Skal reise i juli. Anonymkode: e8cdc...c98
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #2 Skrevet 12. januar 2020 Hold deg langt unna Benidorm. Høyblokker, fulle briter og brautende russere. Verste stedet jeg har vært i Spania noen gang! Ta heller turer nordover til Calpe og Denia eller syd til Vilajojosa og Santa Pola. Anonymkode: 0057b...2a6
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #3 Skrevet 12. januar 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hold deg langt unna Benidorm. Høyblokker, fulle briter og brautende russere. Verste stedet jeg har vært i Spania noen gang! Ta heller turer nordover til Calpe og Denia eller syd til Vilajojosa og Santa Pola. Anonymkode: 0057b...2a6 Nå har det seg slik at vi er invitert med til Benidorm, da blir det den byen😉. Jeg vet at det er en såkalt turistby, det er derfor jeg lurer på om noen har tips til oss. Vi gleder oss veldig til sol, varme og bading, men har også lyst å oppleve noe kultur og gode spiseplasser. Så tips mottas med takk! hi Anonymkode: e8cdc...c98
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #4 Skrevet 12. januar 2020 Er der en gang i året, da for fancy dress fiesta. Tror ikke jeg hadde dratt der på familietur. Anonymkode: 6fa67...3d6
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #5 Skrevet 12. januar 2020 Dere kan ta banen til Alicante. Det er en dyrehage i Benidorm. Ta toget til valencia. Anonymkode: f820b...430
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #6 Skrevet 12. januar 2020 I Finestrat over Benidorm er der tre parker. Terra mitica, terra natura og Aqua natura. I Benidorm er der to parker. Mundomar og aqualandia. Strendene er som sild i tønne med dritafulle briter. Ta toget til Vila joyosa og bruk strendene der. Ellers er det 15 minutter med bil til Altea som er en nydelig by. Alicante er en av favorittbyene nær det kommer til kultur. Benidorm har dessverre ikke mye kulturelt å by på.. Google Altea, Vila joyosa, Alicante og guadalest. Anonymkode: fd7d7...ac4
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #7 Skrevet 12. januar 2020 Takker for tips! Da virker det som det ikke er så mer ved byen, enn det som ligger på Tripadvisor😉. Har funnet en Michelin-restaurant i La Nucia, så den drar vi garantert på. Så får vi søke litt etter andre spisesteder også. Tenker at det må finnes noen restauranter, som ikke har grillet kylling og pommefrites som sin anbefalte rett! Vi gleder oss uansett til sol, varme og bading. hi Anonymkode: e8cdc...c98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå