Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #1 Skrevet 12. januar 2020 er alenemor og er så bleik at andre blir blendet av å se på meg.. Jeg kan ikke ta solarium da jeg ikke har noen til å passe babyen..Så da tenker jeg på selvbruning da jeg er så velsignet med en baby som sover hele natten uansett tillogmed lengre enn meg ( liten syvsover) Men vi skal altså på svømming sammen siden jeg har en liten badenymfe som elsker dusj og bading og jeg ønsker å opprettholde denne «gleden» selvom jeg ikke er like begeistret for vann 😅 Å pga ekstremt dårlig selvbilde og selvsikkerhet vil jeg ikke møte opp på svømmingen like hvit som sneen.. har du noen bra vannfaste selvbrunings forslag så jeg slipper duppe ned som Barbie og komme opp som Nemi.. Anonymkode: e0260...71c
tante grusom master of law Skrevet 12. januar 2020 #2 Skrevet 12. januar 2020 Selvbruning farger jo det øverste hudlaget, og vil derfor sitte på til de fargede hudcelkene faller av, ca en uke. Det vaskes derfor ikke av ved å bade, så fremt du ikke bader før den har virket ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå