Gå til innhold

Hvorfor stoler jeg ikke på han?😭

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer gjennom flere år og har barn.Jeg klarer ikke å stole helt på han.Han har forsåvidt ikke gitt meg noe skikkelig grunn til å ikke gjøre det, men jeg klarer ikke slappe av.

Han sitter mye med mobilen, vet han har mange venner, men det plinger og snappes»hele tiden».

Han er vell ikke typen til å være utro, men hvorfor er jeg så på vakt da?

Jeg har blitt såret veldig tidligere når jeg var yngre og mulig det sitter i enda.

Nå googlet jeg han for å se hva som dukket opp🤦‍♀️Er jeg helt paranoid?

Anonymkode: b64fc...af2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Start med en samtale. Det løser mye.

Anonymkode: d79a9...fac

Skrevet

Du er på god vei til å bli et sjalusimonster med et voldsomt kontrollbehov.

Anonymkode: f291a...f9b

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Start med en samtale. Det løser mye.

Ja, men er så redd for hva han kommer til å si...vil ikke beskylde han for noe han ikke har gjort heller🤷🏼‍♀️

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er på god vei til å bli et sjalusimonster med et voldsomt kontrollbehov.

Anonymkode: f291a...f9b

Ja ser det...men er nok en grunn til det, men ikke hans feil😞En annen som har ødelagt meg og jeg lar det gå utover han

Skrevet

Du er sjalu og paranoid og trenger hjelp. Sjalusi er normalt å føle innimellom. Det du beskriver er noe langt verre. 

Du kan risikere å ødelegge forholdet og deg om du ikke gjør noe med det. 

Anonymkode: bd792...14f

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er sjalu og paranoid og trenger hjelp. Sjalusi er normalt å føle innimellom. Det du beskriver er noe langt verre. 

Du kan risikere å ødelegge forholdet og deg om du ikke gjør noe med det. 

Men hva skal jeg gjøre?Bare slappe av og stole på at ting er ok?Jeg hater å bli lurt og jeg ser at dette ikke er bra.Jeg sjekker ikke mobilen hans eller noe slikt, men kjenner at jeg må bite i meg ting jeg vil si når han sitter oppslukt i den.

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han sitter mye med mobilen, vet han har mange venner, men det plinger og snappes»hele tiden».

Han er vell ikke typen til å være utro, men hvorfor er jeg så på vakt da?

Ja, han oppfører seg merkelig!

Du burde nok gi han en fast tid som han kan se på mobilen, si at du synes han har for mange venner, be han om å bruke kyskhetsbur. Da kan du slappe litt mer av.

Om han er uenig, så kan du ta han med på feministvernkontoret. De vil støtte deg i overnevnte.

Anonymkode: 337fe...7fc

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du burde nok gi han en fast tid som han kan se på mobilen, si at du synes han har for mange venner, be han om å bruke kyskhetsbur. Da kan du slappe litt mer av.

Om han er uenig, så kan du ta han med på feministvernkontoret. De vil støtte deg i overnevnte.

Og du er like frisk i hodet. INGEN har skjermtid for samboeren sin altså. 😳

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ironi er en fin ting🤣

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og du er like frisk i hodet. INGEN har skjermtid for samboeren sin altså. 😳

Sikker? Hva med innetid og lommepenger da? 

Anonymkode: 6cfa2...e2b

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oi, her var du jammen igjen. 

Har du fått vite at noe var din feil, kanskje? Vært på FVK uten å bli gitt medhold i at ditt verdensbilde var rett? 

Søk hjelp. Det er ikke bra for deg å tilbringe dager og uker på et mammaforum når alt du gjør er å bære ved til «kvinner er slemme»-bålet ditt. Sannheten er dessverre at kvinner er mye snillere og mindre egoistiske enn menn. Men så lenge du er bitter på en eller flere konkrete kvinner, vil du aldri få den erfaringen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...