Gå til innhold

Vin eller juice?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt å kjøre «Hvit januar» i år. Ikke for at helsen trenger det, men mest for å få en fresh start på året. Drikker kun i forbindelse med mat, og liker kombinasjonen av god mat og drikke. 

Nå har jeg blitt invitert på middag på Michelin-restaurant, der vi skal spise 5-retters. En i følget er veldig vininteressert og kommer til å velge virkelig gode viner til maten. Kanskje de beste jeg noensinne har smakt. Jeg elsker kombinasjonen av mat og vin, og kommer ikke til å drikke mye eller bli beruset. Skal jeg droppe forsettet mitt og smake på vin, eller burde jeg benytte anledningen til å teste ut en juice-meny? Nå har jeg jo sjansen til å teste virkelig god juicer som er tilpasset maten. Hva ville dere gjort?

I-landsproblem, I know. 

Anonymkode: c0589...e53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vin! Ikke noe å lure på engang.  Drakk mye alkoholfritt på restauranter som gravid. Det er ikke det samme 

Og jeg drikker nå heller vann enn sånn tørr eplemost. Fikk helt skrekken 

Anonymkode: 1eee2...1fc

Skrevet

Hvor ofte får du mulighet til å dra på Michelin-restaurant og spise mange retter med god drikke til? Er det ofte - dropp vinen.

Er det sjelden - drikk vin med god samvittighet.

Ta heller en måned fra dagen etter den middagen :)

Åh - og kos deg masse og nyt maten! :)

Anonymkode: a1bbf...8d4

Skrevet

Da hadde jeg faktisk tatt vinen

Anonymkode: fe609...e96

Skrevet

Jeg elsker juice i alle varianter, så jeg hadde valgt juice jeg da

Skrevet

Hadde selvsagt valgt vin den éne kvelden på en Michelin-restaurant!?

Anonymkode: a5be6...a3f

Skrevet

Tusen takk for alle svar 😊

Jeg er ikke så veldig ofte på fine restauranter, og dette blir første besøk på en Michelin-restaurant. Da tenker jeg at det blir vin, og at mat og vin nytes saaaakte 😊

Anonymkode: c0589...e53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...