Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #1 Skrevet 11. januar 2020 Hadde tenkt å kjøre «Hvit januar» i år. Ikke for at helsen trenger det, men mest for å få en fresh start på året. Drikker kun i forbindelse med mat, og liker kombinasjonen av god mat og drikke. Nå har jeg blitt invitert på middag på Michelin-restaurant, der vi skal spise 5-retters. En i følget er veldig vininteressert og kommer til å velge virkelig gode viner til maten. Kanskje de beste jeg noensinne har smakt. Jeg elsker kombinasjonen av mat og vin, og kommer ikke til å drikke mye eller bli beruset. Skal jeg droppe forsettet mitt og smake på vin, eller burde jeg benytte anledningen til å teste ut en juice-meny? Nå har jeg jo sjansen til å teste virkelig god juicer som er tilpasset maten. Hva ville dere gjort? I-landsproblem, I know. Anonymkode: c0589...e53
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #2 Skrevet 11. januar 2020 Vin! Ikke noe å lure på engang. Drakk mye alkoholfritt på restauranter som gravid. Det er ikke det samme Og jeg drikker nå heller vann enn sånn tørr eplemost. Fikk helt skrekken Anonymkode: 1eee2...1fc
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #3 Skrevet 11. januar 2020 Hvor ofte får du mulighet til å dra på Michelin-restaurant og spise mange retter med god drikke til? Er det ofte - dropp vinen. Er det sjelden - drikk vin med god samvittighet. Ta heller en måned fra dagen etter den middagen Åh - og kos deg masse og nyt maten! Anonymkode: a1bbf...8d4
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #4 Skrevet 11. januar 2020 Da hadde jeg faktisk tatt vinen Anonymkode: fe609...e96
CherryC Skrevet 11. januar 2020 #5 Skrevet 11. januar 2020 Jeg elsker juice i alle varianter, så jeg hadde valgt juice jeg da
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #7 Skrevet 11. januar 2020 Hadde selvsagt valgt vin den éne kvelden på en Michelin-restaurant!? Anonymkode: a5be6...a3f
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #9 Skrevet 11. januar 2020 Tusen takk for alle svar 😊 Jeg er ikke så veldig ofte på fine restauranter, og dette blir første besøk på en Michelin-restaurant. Da tenker jeg at det blir vin, og at mat og vin nytes saaaakte 😊 Anonymkode: c0589...e53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå