Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #1 Skrevet 11. januar 2020 jeg har begynt og spise sunnere mat igjen etter jul, og jeg trener en del også,men jeg er så sliten på kvelden, sovner alltid når jeg ser film. Følte meg mer våken når jeg var usunn, da jeg spiste godt og junk food og julemat, jeg merker jeg blir litt frustert over dette, og spiste 2 -3 ganger da og nå spiser jeg 5-7 ganger løpet av dagen. jeg går ned i vekt, gikk ikke noe særlig opp i jula heller, gikk opp ca 0,7 kg Jeg jobber og er alenemor,men jeg føler meg mer opplagt på søppelmat enn sunn, selvom jeg skal forsette det sunne, jeg vil ned i vekt både for meg selv og barnet Anonymkode: ddcbd...605
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #2 Skrevet 11. januar 2020 Er som regel en overgang. Det kan ta noen uker. Pass på at du spiser nok mtp. at du trener en del, og at du holder blodsukkeret ditt stabilt. Spiser jeg for lite første halvdel av dagen, eller mat som ikke holder blodsukkeret mitt stabilt, blir jeg kjempetrøtt og sliten og søt-/matsugen på ettermiddag/kveld. Anonymkode: 7be94...23f
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #3 Skrevet 11. januar 2020 jeg spiser lite,men fikk beskjed om det, så magen orker mindre, får i meg ca 1700 kcal om dagen som legen mente var bra. veier ca 45kg for mye Anonymkode: ddcbd...605
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå