Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #2 Skrevet 10. januar 2020 Forstår ikke hva som er the big deal. De må da få leve livene sine uten å tvinges til å være kongelige. Anonymkode: 03e86...cc0
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #3 Skrevet 10. januar 2020 La de styre på i livet slik de selv vil. Anonymkode: a8052...278
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #4 Skrevet 10. januar 2020 Synes de er respektløse. Meghan virker til å være vanvittig manipulerende. Å ikke informere kongefamilien, før de legger ut en uttalelse på instagram, er respektløst. Spesielt når de har fått så mye, som de har. Anonymkode: 5e357...3a9
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #5 Skrevet 10. januar 2020 Skjønner veldig godt at de ikke orker å leve et liv som kongelige. Og skjønner enda bedre at de vil skjerme sønnen sin for å vokse opp som en del av kongefamilien. Jeg hadde valgt det samme hvis det var meg. Anonymkode: aff0d...8db
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #6 Skrevet 10. januar 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skjønner veldig godt at de ikke orker å leve et liv som kongelige. Og skjønner enda bedre at de vil skjerme sønnen sin for å vokse opp som en del av kongefamilien. Jeg hadde valgt det samme hvis det var meg. Anonymkode: aff0d...8db Hvis det er så ille å bli en del av kongefamilien, så ikke velg en som er kongelig. og skikkelig respektløst gjort, og hun har allerede bare rømt landet for å slippe konfrontasjon Anonymkode: 1f494...6ec
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #7 Skrevet 10. januar 2020 Det er vel en trend man ser i flere og flere land i Europa at det er bare direkte arving til tronen og dens familie som er kongelig, mens resten av storfamilien blir "vanlige dødelige" som må tjene egne penger. Samme skjedde jo i Sverige for litt siden, og vår egen Martha har også sagt fra seg "den kongelige høyhet" tittel Men veldig merkelig å legge det ut på nett før man har snakket med familien synes jeg, det tyder jo på veldig dårlige forhold synes jeg.... Anonymkode: fe237...a02
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #8 Skrevet 10. januar 2020 Maghan og Harry? Anonymkode: bd2ca...91c
CherryC Skrevet 10. januar 2020 #9 Skrevet 10. januar 2020 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes de er respektløse. Meghan virker til å være vanvittig manipulerende. Å ikke informere kongefamilien, før de legger ut en uttalelse på instagram, er respektløst. Spesielt når de har fått så mye, som de har. Anonymkode: 5e357...3a9 Er faktisk enig (nesten sånn jeg ikke tør signere med nick her.. )diskuterte dette med mine venner i går faktisk og de mente jo selvsagt at jeg var både gammeldags og sidrumpa;-) Jeg er jo monarkist da, men de så ikke på dette som ett stort problem. Kongehuset i England har gamle tradisjoner og mulig det er gammeldags, men ja.. respektløse er de. Har overhode ikke sansen for dem.
Wonder Woman Skrevet 10. januar 2020 #10 Skrevet 10. januar 2020 De må da få lov til å leve livet sitt slik de vil, akkurat som alle andre.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #11 Skrevet 10. januar 2020 Hvis de ikke vil være så kongelige kunne de spart staten for millioner for lenge siden. I stedet har de tatt i mot bryllup, hus, reiser, osv for millioner av pund før de stikker av som to bortskjemte unger. Anonymkode: 95a24...7d8
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #12 Skrevet 10. januar 2020 Jeg har så mye annet som skjer i livet mitt at det ikke er noe jeg ofrer en halv tanke. Anonymkode: 4ba1a...640
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #13 Skrevet 10. januar 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har så mye annet som skjer i livet mitt at det ikke er noe jeg ofrer en halv tanke. Anonymkode: 4ba1a...640 Fantastisk at du tar en tur innom dette forum når det skjer så mye annet i livet ditt 👍 Anonymkode: 62e80...2f1
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #14 Skrevet 10. januar 2020 Jeg ser ikke hvordan alt skal være hennes feil og at hun manipulerer og ødelegger? Jeg får helt vondt av henne jeg, hun har fått mye pes hele veien i forholdet deres. Rart at "alle" mener at hun må finne seg i alt, vi vet jo ganske lite om hva hun og de går igjennom og jeg syns man skal ha respekt for dem. Jeg forstår godt at de velger å skjerme seg og sin familie, og jeg syns det er bra at Harry støtter sin kone. Anonymkode: 157fc...528
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #15 Skrevet 10. januar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis de ikke vil være så kongelige kunne de spart staten for millioner for lenge siden. I stedet har de tatt i mot bryllup, hus, reiser, osv for millioner av pund før de stikker av som to bortskjemte unger. Anonymkode: 95a24...7d8 Dette!! Veldig forståelig at de ikke ønsker å leve i det rampelyset som kommer med å være kongelig. Men de må faktisk ta de reelle konsekvensene av dette valget, dvs ikke noe slott betalt av det offentlige, ikke vakthold betalt av det offentlige osv.. De kan heller ikke ta jobber eller oppdrag for å tjene penger som de blir tilbudt på grunn av titler (direkte eller indirekte). Anonymkode: 3db9d...733
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #16 Skrevet 11. januar 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Fantastisk at du tar en tur innom dette forum når det skjer så mye annet i livet ditt 👍 Anonymkode: 62e80...2f1 Dette er jo bare tidsfordriv. Men jeg personlig har mer enn nok å bryne hjernen på om ikke jeg skal sette meg inn i alt annet som skjer i verden. Da bruker jeg heller tiden på viktige nyheter. Anonymkode: 4ba1a...640
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #17 Skrevet 11. januar 2020 Jeg tror at Harry oppriktig bare vil beskytte familien sin. Han har svært dårlig erfaring med pressen kan du si. Jeg synes Meg har fått svært hard medfart fra starten, og at hun burde vært forberedt mye bedre på rollen. Hun er en Amerikansk skuespiller, ikke en britisk sosietetsfrue. Når det er sagt tror jeg også at Meg er svært diva og vanskelig. Litt PrinsesseVilikke. Jeg tror hun er vant med å få viljen sin og jeg tror hun sliter med å stå i skyggen av Kate. Dette er helt klart noe Meg står bak, men oppi alt det negative jeg tenker om henne så tviler jeg ikke på at dette er vanskelig for henne. Dessverre tror jeg at dette trekket kun vil gjøre saken enda verre for henne. Pressen vil bli enda mer nådeløs i jakten på dritt. Sånn ellers så digger jeg at hun faktisk er kommer inn i det britiske kongehuset med sin bakgrunn. De trenger å bli modernisert litt også. Alt i alt så tenker jeg at de må faktisk få bestemme dette selv. Anonymkode: 2768c...3a0
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #18 Skrevet 11. januar 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette!! Veldig forståelig at de ikke ønsker å leve i det rampelyset som kommer med å være kongelig. Men de må faktisk ta de reelle konsekvensene av dette valget, dvs ikke noe slott betalt av det offentlige, ikke vakthold betalt av det offentlige osv.. De kan heller ikke ta jobber eller oppdrag for å tjene penger som de blir tilbudt på grunn av titler (direkte eller indirekte). Anonymkode: 3db9d...733 De har vel en personlig formue på et par hundre millioner da. Tenker de klarer seg fint. 😊 Anonymkode: 2768c...3a0
Pobie Skrevet 11. januar 2020 #19 Skrevet 11. januar 2020 Ingen problemer med valget deres, det er deres valg. Mtp på hvordan media har behandlet dem siden de ble sammen kan man ikke klandre dem. Men å legge det ut for hele verden uten å ha diskutert det med øvrig familie og funnet ut hvordan det skal fungere i praksis var veldig barnslig og dårlig gjort.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #20 Skrevet 11. januar 2020 4 minutter siden, Pobie skrev: Ingen problemer med valget deres, det er deres valg. Mtp på hvordan media har behandlet dem siden de ble sammen kan man ikke klandre dem. Men å legge det ut for hele verden uten å ha diskutert det med øvrig familie og funnet ut hvordan det skal fungere i praksis var veldig barnslig og dårlig gjort. Dette! Anonymkode: 86f82...018
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #21 Skrevet 11. januar 2020 7 minutter siden, Pobie skrev: Ingen problemer med valget deres, det er deres valg. Mtp på hvordan media har behandlet dem siden de ble sammen kan man ikke klandre dem. Men å legge det ut for hele verden uten å ha diskutert det med øvrig familie og funnet ut hvordan det skal fungere i praksis var veldig barnslig og dårlig gjort. Enig, men er det virkelig bekreftet at det er det som skjedde. Britisk presse er jo ikke kjent for å være sannferdig alltid. Har lest at dette har vært diskutert siden oktober/november og at Harry nå mente de var enige, mens kongehuset ikke har landet alle detaljer rundt økonomi og at den pressemeldingen om at dette ikke var avklart nettopp gjaldt apanasje. Men tidspunktet virket noe spekulativt mtp at det var bursdagen til Kate. Meg og Harry kuppet jo bryllupet til datteren til Andrew også med å kunngjøre at hun var gravid. Tror hun helst vil skinne alene på den kongelige himmelen. 😊 Anonymkode: 2768c...3a0
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #22 Skrevet 11. januar 2020 Hvorfor er det så mye mer kontroversielt at Harry gjør dette enn at Martha, Ragnhild og Astrid gjorde det? Anonymkode: 03e86...cc0
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #23 Skrevet 11. januar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvorfor er det så mye mer kontroversielt at Harry gjør dette enn at Martha, Ragnhild og Astrid gjorde det? Anonymkode: 03e86...cc0 Det er vel måten det ble gjort på i følge britiske medier da. Anonymkode: 2768c...3a0
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #24 Skrevet 11. januar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er det så mye mer kontroversielt at Harry gjør dette enn at Martha, Ragnhild og Astrid gjorde det? Anonymkode: 03e86...cc0 De hadde vel diskutert det med kongehuset på forhånd. Harry og meghan la det ut på ig, fulgte vel ikke kongelig etikette akkurat. Anonymkode: 0575a...871
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #25 Skrevet 11. januar 2020 Jeg synes det er Tragisk. etter han giftet seg med Meghan er han en helt annet gutt Anonymkode: 6b419...18e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå