Gå til innhold

Fortell om din verste sexopplevelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg ikke de aller verste opplevelsene. Var en som ikke fikk den opp en gang, og en som begynte å grine etter han kom. Men er sikker på at det er noen her på dib som har noen gode historier. Om dere har lyst til å dele med oss:humpe:

Anonymkode: 3c50a...df2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har flere fra ungdommens ville dager, men den verste må være da jeg "våkna opp" etter fyllesex med den 18 år eldre ex-kona til min mors fetter. Mine tremenningers mor.  Men deilig sex utfra det jeg husker  😝 

Anonymkode: 51c01...5e2

Skrevet

Ingen fler? 

Skrevet

Når jeg ble voldtatt av kjæresten min.

Anonymkode: d36a8...22f

Skrevet

Mener du verste eller den mest pinlige og flaue?

STOR forskjell. 

Anonymkode: 1366f...f8c

Skrevet

Jeg prompet en gang da han ga meg oralsex 🙈 

En annen gang (og med annen mann) så skulle vi ha oss med et annet par. Endte med at jeg ble skvist ut, de ville være bare de tre 🙄 

Anonymkode: 45eba...42d

Skrevet

Ung, kåt og dum hadde jeg fyllesex med en idiot av en player.  Vi rotet på puben, var med han ut for å ta en røyk. Så tok vi oss en liten "luftetur". På en parkeringsplass, mellom to høye biler tok han meg bakfra oppunder skjørtet.  Følte meg som ei skikkelig brukt hore etterpå ...... Faen !

Skrevet

Hadde en ONS med en mann med en så liten minipenis at jeg kjente han ikke i det hele tatt. Ble så pinlig..

Anonymkode: d9427...d4c

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mener du verste eller den mest pinlige og flaue?

STOR forskjell. 

Anonymkode: 1366f...f8c

Begge deler, flaut og pinlig går også:)

Hi

Skrevet

Har egentlig ikke opplevd noe som er ille. Har kun hatt sex med tre menn i mitt liv, der én av de var ons i Aalborg for flere år siden. Han var fantastisk på alle måter, men når det gjør vondt å ha han inni meg, usnsett hvor våt man er, blir sexen så som så. Endte opp med å kun suge og runke han🙂

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde en ONS med en mann med en så liten minipenis at jeg kjente han ikke i det hele tatt. Ble så pinlig..

Og for å skrive litt mer utfyllende, så skjønte jeg ikke at han var inni meg før han plutselig stønnet høyt og visstnok kom..Ble helt satt ut, jeg. Penisen var som en liten lillefinger...

Skrevet
6 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Har egentlig ikke opplevd noe som er ille. Har kun hatt sex med tre menn i mitt liv, der én av de var ons i Aalborg for flere år siden. Han var fantastisk på alle måter, men når det gjør vondt å ha han inni meg, usnsett hvor våt man er, blir sexen så som så. Endte opp med å kun suge og runke han🙂

Det motsatte av det jeg opplevde med han med "lillefingerpenis" altså.. 🙂 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det motsatte av det jeg opplevde med han med "lillefingerpenis" altså.. 🙂 

Ja, det vil jeg si. Liker best menn med en vanlig gjennomsnittlig penis🙂

Skrevet
Akkurat nå, Elizabeth89 skrev:

Ja, det vil jeg si. Liker best menn med en vanlig gjennomsnittlig penis🙂

Samme her 🙂

Jeg har hatt sex med mange og alle bortsett fra han ene har vært gjennomsnittlig. 

Skrevet

Jeg hadde en kjæreste som bodde i kollektiv. Han sov i en del av stua, fint avskjermet med bokhyller, men man så rett i sengen hans når man gikk inn i stua. Selvsagt kom en av kompisene hans inn midt i akten en gang. Jeg ble dødsflau, men eksen vinket og ropte «Hei Mads!  Jeg skal bare bli ferdig her» 

😝

Skrevet
1 time siden, oslofrk skrev:

Jeg hadde en kjæreste som bodde i kollektiv. Han sov i en del av stua, fint avskjermet med bokhyller, men man så rett i sengen hans når man gikk inn i stua. Selvsagt kom en av kompisene hans inn midt i akten en gang. Jeg ble dødsflau, men eksen vinket og ropte «Hei Mads!  Jeg skal bare bli ferdig her» 

😝

Haha... 😄 

Skrevet

Jeg og mannen på hotell, snek oss en kjappis før julebord.Selve sexen var bra , men midt i kom renholder inn og i forfjamselsen( jeg satt oppå) skled senga fra hverandre og vi raste ned på gulvet mellom sengene😂😂 

hun fikk fart på seg ut og jeg lo så jeg skreik! Ble dårlig med sex etter det, for jeg klarte ikke slutte å le😂😂

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og for å skrive litt mer utfyllende, så skjønte jeg ikke at han var inni meg før han plutselig stønnet høyt og visstnok kom..Ble helt satt ut, jeg. Penisen var som en liten lillefinger...

Samme har skjedd meg! Gravid ble jeg, også.. Helt dritt 😕

Anonymkode: 67cf1...188

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Samme har skjedd meg! Gravid ble jeg, også.. Helt dritt 😕

Anonymkode: 67cf1...188

Hm..det ble med den ene gangen? 

Skrevet

Min verste opplevelse var en jeg la Odd si «rotet» med. Vi hadde kjapp sex sexen var «god» den heldigvis ikke noe suging eller slikt! For når han hadde dratt hadde det dryppet noe stinkende og veldig brunt på det hvite lakenet mitt. Det var bæsj som hadde dryppet fra han mens vi knulla. Altså jeg grøsser og blir fortsatt kvalm ved tanken!

Anonymkode: c5854...500

Skrevet

Jeg hadde noe på gang med en kar. Hang sammen og etter en stund med flørting havnet vi til sengs på en fest. Oh Lord! Det var hinsides pinlig og sjelssettende. Jeg var ikke så gammel, rundt 19. Det gikk greit en stund, så skulle han gi meg oralsex. Han plasserte seg godt til rette og jeg var gira! Så begynner han seansen ... jeg ble målløs og egentlig litt redd 😂 For jeg tror han prøvde å tilfredsstille med lydbølger, for han satte i å brumme og «brøle» mens han holdt på. Jeg ble så satt ut, fake’a at jeg kom og fikk avslutta det hele. Det tok lang tid før jeg kunne nyte oralsex igjen, vi snakker år. Ble med den ene gangen gitt! 

Anonymkode: 3d179...172

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde noe på gang med en kar. Hang sammen og etter en stund med flørting havnet vi til sengs på en fest. Oh Lord! Det var hinsides pinlig og sjelssettende. Jeg var ikke så gammel, rundt 19. Det gikk greit en stund, så skulle han gi meg oralsex. Han plasserte seg godt til rette og jeg var gira! Så begynner han seansen ... jeg ble målløs og egentlig litt redd 😂 For jeg tror han prøvde å tilfredsstille med lydbølger, for han satte i å brumme og «brøle» mens han holdt på. Jeg ble så satt ut, fake’a at jeg kom og fikk avslutta det hele. Det tok lang tid før jeg kunne nyte oralsex igjen, vi snakker år. Ble med den ene gangen gitt! 

Det var jo utrolig dumt at du lata som du kom, for da tror jo han at han gjorde det riktig.

Anonymkode: fc07c...dc5

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var jo utrolig dumt at du lata som du kom, for da tror jo han at han gjorde det riktig.

Anonymkode: fc07c...dc5

Enig! Da har sikkert andre vært utsatt for hans brøl også 😄 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig! Da har sikkert andre vært utsatt for hans brøl også 😄 

Vel, der og da ble jeg så satt ut at jeg bare tok letteste utvei .. Så til andre som har blitt usatt for en som prøver å brøle damer til orgasme: Unnskyld !!!

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vel, der og da ble jeg så satt ut at jeg bare tok letteste utvei .. Så til andre som har blitt usatt for en som prøver å brøle damer til orgasme: Unnskyld !!!

Du er sikkert tilgitt😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...